تور کوش آداسی

کوش آداسی

کوش‌آداسی (به ترکی استانبولی: Kuşadası؛ به معنای جزیرهٔ پرنده) در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع شده‌است و بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی ۵۸٬۶۵۰ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۶۲٬۶۳۷ نفر جمعیت دارد.

تور کوش آداسی
این شهرستان که از شمال با سلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه‌است در کانون مراکز مهم گردشگری از جمله ازمیر، افس، مریم آنا، ملیت، دیدیم پاموک، کاله، مارماریس و بودروم قرار دارد.

بندر در تور کوش آداسی

بندر گوش آداسی به علت نزدیکی با جزیره یونانی ساموس برای گردشگران که به ترکیه مسافرت می‌کنند از جذابیت خاصی برخوردار است. از بندر کوش آداسی در ماه‌های بهار و تابستان سفرهای منظم با قایق‌های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود.قایق‌های تفریحی مدرن که تورهای آبی را برگزار می‌کنند زیبایی خاصی به این بندر بخشیده‌اند. بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می‌باشد.

رفت آمد در تور کوش آداسی

رفت و آمد به کوش آداسی از طریق پرواز هوایی، سفر زمینی و دریایی امکان پذیر است. نزدیک ترین فرودگاه به کوش آداسی، فرودگاه ازمیر است و رفت و امد هوایی به کوش آداسی از طریق این فرودگاه انجام می‌شود.  کوش آداسی در لیست بندرهای مهم ترکیه قرار دارد و یکی از بندرهای مهم دریای اژه است. بنابراین رفت و آمد دریایی به کوش آداسی نیز سهل الوصول و راحت است.

آب و هوای تور کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی برای تور کوش آداسی در نوروز نیز به اندازه ای گرم نشده است که ورزش‌های آبی تا حد زیادی امکان پذیر باشد. با این که آب و هوای کوش آداسی در نوروز بین 13 تا 20 درجه سانتی گراد است که دمای معتدلی به حساب می‌اید، اما دمای آب به اندازه ای نشده است که بتوان در آن شنا کرد. در نوروز صرفاً می‌توان از تفریحات استخر و اب گرم در کوش آداسی استفاده کرد و از تور کوش آداسی نهایت لذت را برد.

در سطح شهر کوش آداسی هرگز برف نخواهد بارید و در زمستان و نوروز، آب وهوای کوش آداسی در همان میزان معتدل باقی خواهد ماند.

 

آیسان پرواز مجری برگزاری تور کوش آداسی در ایران بهترین و شادترین تورهای تفریحی را برای شما به ارمغان می آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت تور کوش آداسی با آیسان پرواز ارتباط برقرار نمائید.

تورهای ویژه آیسان پرواز:

تور آنتالیا – آیسان پرواز
تور استانبول – آیسان پرواز
تور دبی – آیسان پرواز
مالزی – آیسان پرواز
تور باکو – آیسان پرواز
تور مشهد – آیسان پرواز