هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد اين هتل در بهترين موقعيت شهر مشهد و نزديك به بازار جنت قرار دارد.اين هتل از هتل های ۳ ستاره مشهد است كه فاصله نه چندان دوري با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد كه مديريت هتل براي آسودگي سفر شما گردشگران عزيز سرويس هاي رفت برگشت به حرم را آماده كرده.هتل باختر در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازي قرار گرفته تا امكانات بهتري را ارائه دهند.

  هتل باختر مشهد

رستوران هتل واقع در طبقه -۱ با ظرفیت ۱۲۰ نفر و همچنين کافی شاپ هتل باختر واقع در لابی كه مكان هايي دنج و آرام براي صرف نوشيدني و غذاهاي دلپذير براي شما گردشگرانتور لحظه آخری مشهد مي باشد.براي رزرو هتل در مشهد هتل ۳ ستاره باختر را به ياد بسپاريد.

این هتل در 5 طبقه بنا شده است و 33 واحد دارد که شامل 5 واحد سوئیت، یک واحد آپارتمانی ویژه و بقیه اتاقهای سه و چهار تخت است. هتل باختر فاقد تالار است اما دارای یک رستوران تمیز و زیبا و همچنین مرکز کوچکی برای بازیهای کامپیوتری کودکان است. این هتل 30 سال قبل ساخته شده و در حدود 8 سال پیش به شکل امروزی بازسازی شده و از دی ماه 85 زیر پوشش شرکت رفاهی ناجی امین قرار گرفته است.

هتل باختر واقع در خیابان پاسداران و با امکاناتی شامل: روم سرویس 24 ساعته، فست فود، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری، پارکینگ شبانه روزی، پارک بازی کودکان و فروشگاه(سوغات) و نزدیکی به مراکز خرید، بانکها، آژانس های مسافرتی و بیمارستان و … با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد

امكانات هتل باختر مشهد:

لابی
پارکینگ اختصاصی
پارکینگ سرپوشیده
آسانسور
ماهواره
رستوران
کافی شاپ
لاندری
نماز خانه
کافی نت
صندوق امانات
خدمات خانه داری
مجهز به اتاق ۲تخته, اتاق ۳تخته, سوئیت ۴ نفره
سرويس رفت و برگشت به حرم
و…..

برای مشاوره در مورد تور مشهد با ما تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
Category: دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *