5 مورد از تفریحات لاکچری باکو

شهر باکو

آذربایجان با مراکز خرید بزرگ و اماکن تفریحی متنوع، یکی از قطب‌های گردشگری غرب آسیاست و سالانه بسیاری از افراد برای تجربه تفریحات مختلف باکو ، آشنایی با فرهنگ غنی این کشور و بازدید از جاذبه‌های آن، روانه سرزمین آتش می‌شوند.

در این مقاله به معرفی چند مورد از تفریحات جذاب این شهر می پردازیم.

1.پارک آبی دالغا بیچ

دالغا بیچ مجموعه‌ای بزرگ در منطقه مردکان در 37 کیلومتری پایتخت آذربایجان است که در آن می‌توان وسایل بازی، سرسره‌ها، تونل‌های آبی و هرآنچه که از یک پارک آبی انتظار دارید را پیدا کنید. این مجموعه شامل 10 استخر شنا، 5 رستوران، 7 کافه، 6 سرسره آبی مختلف، استخری برای ورزش‌های آبی و امکانات بسیار متنوع دیگر شده است.

2. چرخ و فلک باکو

از دیگر تفریحات زیبای باکو رفتن به پارک ملی سی‌ساید (Seaside) و تماشای پایتخت آذربایجان از بالای چرخ و فلک شهر ملقب به «چشم باکو» است. این سازه 60 متر ارتفاع دارد و زمانی که به بالاترین نقطه آن می‌رسید، می‌توانید بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر را ببینید. اگر قصد بازدید از این چرخ و فلک را داشتید، پیشنهاد می‌کنیم شب را برای تفریح انتخاب کنید.

 

3.پیست کارتینگ

حضور در مجموعه Baku Karting & Event Center که چند دقیقه بازی در آن، میزان آدرنالین خون شما را به حداکثر می‌رساند. جالب است بدانید اینجا بزرگترین مجموعه کارتینگ سرپوشیده آذربایجان و حتی منطقه است که می‌تواند افرادی را که به دنبال تفریحات لاکچری در باکو هستند، مجذوب خود کند.

4.بازی های ویدیویی

در صورتی که از طرفداران بازی‌های ویدیویی هستید، بهتر است به محض ورودبه باکو ، خود را به کلوپ Phobia VR برسانید؛ مجموعه‌ای جمع‌وجور و مدرن که در آن می‌توانید خود را با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی در دنیای شگفت‌انگیز بازی‌های کامپیوتری غرق کنید.

5.کلاپ های باکو

یکی از بهترین دیسکو های باکو، کلاپ پسیفیکو میباشداین کلاب توسط گروه مشهور سافران*(زعفران) گردانده میشود. این دیسکو-کلوب شبانه شهرت بسیار زیادی در نزد مردم شهر باکو دارد.

*80 درصد معروفترین کلوپ ها و دیسکو های باکو متعلق به گروهی به نام saffron میباشد. این گروه که وابسته به خاندان حاکمیت باکو است، دارای یک شبکه مافیای بسیار قوی در جمهوری آذربایجان میباشد. 

شما می توانید برای اطلاعا در رابطه با تور باکو به سایت ما مراجعه نمایید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *