هتل ایران کیش

هتل بین المللی ۵ ستاره ایران با معماری منحصر بفرد و ارائه خدمات مدرن هتلداری در قلب جزیره ی زیبای کیش بنا شده است. سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد.
موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند.
این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم دارد. هتل ایران همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.
امکانات هتل: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ترانسفر فرودگاه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، صبحانه و نهاربوفه مجلل -استقبال فرودگاهی – استخر سونا و جکوزی – اینترنت پرسرعت رایگان در اتاق – تخفیفات گردشگری – عصرانه. تسهیلات ویژه:شامل سرو صبحانه و نهار به صورت بوفه (برای میهمانان عزیزی که شب قبل در هتل اقامت داشته اند) دلایل انتخابتعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران محترم جزیره ی زیبای کیش می باشد. از امکانات اتاقها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.

آدرس: جزیره کیش – میدان امیرکبیر – بلوارخلیج فارس (بلوار سیاحتی)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *