هتل پارس شيراز

هتل پارس شیراز (پنج ستاره) در سال 1381 به صورت دو ساختمان برج با 188 باب اتاق و سوئیت های مجلل در خیابان کریمخان زند در مرکز شهر توسط آقای اسد الله بخشی افتتاح شد. دسترسی آسان و سریع به کلیه اماکن دیدنی و مراکز تفریحی، ارائه بالاترین سطح خدمات به صورت شبانه روزی، هتل پنج ستاره پارس را به یکی از بهترین هتل های جنوب کشور و شیراز بدل کرده است.

رستوران و کافی شاپ های هتل پارس شيراز

رستوران گلسرخ: واقع در طبقه اول هتل پارس، مخصوص سرو انواع غذاهای سنتی و فرنگی همراه با اجرای موسیقی زنده با میهمان نوازی خاص مردم شیراز.
رستوران لوتوس: بر بام هتل پارس شیراز در آخرین طبقه واقع گردیده است. این رستوران با طراحی دلنشین و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا از شهر شیراز همه شب با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با اجرای موسیقی زنده با هنرمندانی مجرب در خدمت میهمانان گرامی می باشد.
رستوران آفریقایی آکاسیا: اولین رستوران آفریقایی در ایران می باشد. با دکوراسیون خاص و جذاب و منحصر بفرد، غذاهای کاملا استثنایی و متفاوت، سرویس پذیرایی بسیار عالی و بی نظیر همراه با مویسقی زنده، شبی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.
کافي شاپ پامچال و ترياي آبشار در مدت 24 ساعت آماده سرويس دهی مي باشد و همچنين هتل به صورت شبانه روزی در خدمت ميهمانان گرامی می باشد.

توضیحات: پارکینگ رایگان، کودکان زیر 7 سال رایگان است. سرویس اضافه بصورت تخت می باشد. دلایل انتخاب: هتل بین المللی پارس دارای دو برج می باشد که با برخورداری از 188 اتاق از جمله 27 سوئیت و 2 دستگاه آپارتمان آماده پذیرایی از مهمانان داخلی و خارجی است. کلیه اتاقها ی مدرن هتل دارای تمامی امکانات و سرویس های رفاهی لازم برای اقامت مهمانان عزیز میباشد.
فاصله تا فرودگاه30 دقیقه با ماشین

آدرس: استان فارس – شهر شیراز – خیابان زند – هتل بین المللی پارس شیراز 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *