هتل چمران شیراز

هتل بزرگ چمران، مرتفع ترین هتل پایتخت فرهنگی – تاریخی ایران، واقع در منطقه زیبای قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر شیراز و باغ های باشکوه اطراف آن، با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین صنعت هتلداری و معماری و با رعایت معیارهای کیفیتی بین المللی، خاطره ای زیبا از اقامت در محیطی آرام و دل انگیز را برای میهمانان رقم می زند.

امکانات هتل: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، پارکینگ رایگان، کودکان زیر 3 سال رایگان است. سرویس اضافه بصورت تخت می باشد. اینترت Free نمی باشد.

دلایل انتخاب: هتل بزرگ چمران در یکی از زیباترین مکان های شهر شیراز، واقع در منطقه زیبای قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر شیراز و باغ های باشکوه اطراف آن، با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین صنعت هتلداری و معماری و با رعایت معیارهای کیفیتی بین المللی ، خاطره ای زیبا از اقامت در محیطی آرام و دل انگیز را برای میهمانان رقم می زند. سازه هتل بزرگ چمران در 30 طبقه، مجموعه ای منحصر به فرد و متنوعی متشکل از 250 اتاق و سوئیت با مناظری دلپذیر و امکانات متمایز، انواع رستوران ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات 24 و 25 هتل، کافی شاپ با فضایی مسحور کننده و موسیقی زنده در طبقه 23 هتل می باشد. به منظور اطمینان از فراهم آوردن کلیه امکانات رفاهی و اقامتی برای میهمانان، بخش های ارائه خدمات بانکی، خدمات سفر و گشت، سالن های زیبایی و ورزشی با مدرنترین تجهیزات، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ حرفه ای، مرکز اینترنت پرسرعت جهت انجام امور بازرگانی و تجاری، انواع سالن های پذیرایی چند منظوره ویژه جشن ها، همایش ها و سمینارها و نیز آتلیه عکاسی در بخش های مختلف این مجموعه بی نظیر تعبیه شده است.

فاصله تا فرودگاه 15 کیلومتر

آدرس: شیراز – بلوار شهید چمران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *