ریکسوس کنیا (Rixos Konya)

هتل پنج ستاره ریکسوس قونیه از جمله لوکس‌ترین و مجللترین اقامتگاه‌های شهر است که در گروه هتل‌های بین‌المللی ریکسوس قرار داشته و دارای وسعتی حدود 24 هکتار می‌باشد. برخورداری از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دسترسی آسان به مراکز خرید و مکان‌های توریستی شهر بر جذابیت آن افزوده است. بهره‌مندی از فضای سبز و کامل‌ترین امکانات تفریحی و ورزشی، ارائه خدمات هتل‌داری نوین، پرسنلی با اخلاق و زبده، برخروداری از ساختمانی تازه ساز و شیک و … از ویژگی‌های این هتل 5 ستاره به شمار می رود . ضمنا فرودگاه بین المللی شهر نیز 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد .
اتاق‌های هتل پنج ستاره ریکسوس قونیه از 275 اتاق و سوئیت مجهز و دلباز تشکیل یافته است. طراحی ویژه، وسایل و مبلمانی زیبا، محیطی سرشار از آسایش، نور مناسب و چشم انداز زیبا، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره، کتری برقی، چای، قهوه، حمام و سشوار، کمد لباس و بهره‌مندی از اینترنت پر سرعت رایگان، در کنار پرسنل خدماتی مجرب و با اخلاق، تنها بخش کوچکی از امکانات و خدمات موجود در اتاق‌های این هتل مجلل محسوب می‌گردند.
امکانات هتل پنج ستاره ریکسوس قونیه شامل: سالن بدنسازی و استخر سر پوشیده و روباز ویژه کودکان و بزرگسالان، رستوران، کافی شاپ، کلاب شبانه، محوطه حمام آفتاب، سونا و جکوزی، زمین تنیس، بیلیارد، اسکواش، اسب سواری، سالن زیبایی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، فضای سبز، سرویس نگهداری از کودک، خدمات خانه‌داری، خدمات گردشگری، خدمات شست و شوی لباس، ترانسفر فرودگاهی، مرکز خرید، تاکسی سرویس و … می‌باشد.

نقشه گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *