هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش در زمینی به وسعت 1500 متر مربع در بهترین بخش نوارسیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 1382 افتتاح و مورد بهره برداری فرار گرفت.
این هتل در شش طبقه با سه آسانسور مخصوص میهمانان و دارای یکصد و سی اتاق مجلل و سوئیت های رویال مجهز به جکوزی با نمای رو به دریا و رو به جزیره می باشد.

فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید مانند بازارهای زیتون مرکز تجاری، پانیذ، هایپر مارکت و پردیس 1 و 2 و … این امکان را به شما میدهد تا در صورت تمایل در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهرمند شوید.

هتل شایگان در سال 2011 میلادی بعنوان بهترین هتل در زمینه خدمات هتلداری و پذیرایی موفق به اخذ لوح زرین و تندیس طلایی، از سازمان جهانی گردشگردی UNWTO اسپانیا گردیده است.

همچنین در آذر ماه 1390 هتل شایگان مفتخر به دریافت تندیس زرین برند برتر از دومین جشنواره برند در گردشگری تهران گردیده است.

فاصله تا فرودگاه5 کیلومتر

امکانات هتل: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، توضیحات**رزرو این هتل غیر قابل کنسل و غیر قابل استرداد می باشد.  **تسهیلات ویژه:استقبال فرودگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *