بهترین رستوران های کیش از نظر گردشگران

بسیاری از ما اهل غذا هستیم، بنابراین طبیعتاً هر زمان که به مکان جدیدی سفر می کنیم همیشه در جستجوی غذا خوردن در محبوب ترین مکان ها هستیم. در این مقاله به معرفی چند مورد از رستوران های کیش میپردازیم تا سفری لذت بخش را تجربه کنید.

1.رستوران کوه نور

کوه نور  یکی از محبوب ترین رستوران های کیش است محیطی مثل غار دارد. این رستوران در داخل یک کوه واقع شده است. فضای داخلی به گونه ای نورپردازی شده است که زیبایی دیوارهای سنگی آن را به زیبایی افزایش می دهد. موسیقی زنده و تنوع غذاها نیز کوه نور را به رستورانی فوق‌العاده مخصوصاً برای یک غذای رمانتیک تبدیل کرده است.

بهترین وعده غذایی در کوه نور، بروشت است. انتخاب خوب دیگر بشقاب غذاهای دریایی است که با برنج مکزیکی سرو می شود.

آدرس رستوران کوه نور کیش: جزیره کیش، میدان امیرکبیر

2.رستوران رویال استار

رویال استار یکی از رستوران های جدید کیش است که غذاهای بسیار باکیفیت را در فضایی بسیار زیبا سرو می کند. طراحی داخلی جذاب ترکیبی خلاقانه از رنگ ها و الگوها است. در مجموع، این رستوران در واقع مکانی اینستاگرامی است.

غذای رویال استار نیز از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است. بهترین وعده های غذایی برای خوردن در این رستوران رنگارنگ استیک، برگر، مرغ پارمزان و بشقاب غذاهای دریایی است. اگر به دنبال مکانی هستید که بتواند چشم و ذائقه شما را کاملاً راضی کند، حتماً از رویال استار دیدن کنید.

آدرس رستوران رویال استار کیش:کیش، فاز یك صدف، مجتمع بساک، طبقه سوم، غرفه 39

3.رستوران نهنگ سفید

رستوران نهنگ سفید یکی از رستوران های موزیک دار در جزیره کیش میباشد که در نوار ساحلی و پشت بازار مریم قرار گرفته است و تنها چند دقیقه تا اسکله فاصله دارد.این رستوران با سرو انواع غذاهای دریایی ،فرنگی و ایرانی آماده پذیرایی از مسافران می باشد و از آنجایی که از نامش پیداست منو رستوران نهنگ سفید کیش بیشتر غذاهای دریایی از جمله کوسه کباب ،قلیه ماهی و میگو پفکی جای گرفته است و نمای ظاهری آن شبیه به یک نهنگ آبی می باشد.

آدرس رستوران نهنگ سفید کیش : کیش – پشت بازار مریم – نوار ساحلی

 

4.رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از بزرگترین رستورانهای سرپوشیده جهان است که وسعت آن به 6500 متر مربع می رسد و دارای ظرفیت بیش از 2300 نفر که می توان گفت با بزرگترین بنای آجری نقش برجسته در جهان که الهام گرفته از دروازه های ورودی شهر بابل در 4000 سال پیش در کنار بزرگترین لنگر جهان که در کتاب رکوردهای گینس نیززز به ثبت رسیده است.

یکی از خوبی های رستوران پدیده کیش منوی غذای آن می باشد. قبل از هر چیزی می توانید از سالاد بار رایگان آن لذت ببرید. البته ناگفته نماند که استفاده از سالاد بار به شرط سفارش غذا رایگان می باشد. این سالاد بار شامل انواع سالاد ماکارونی ، سالاد قارچ ، سوپ و انواع ترشیجات می باشد. منوی رستوران نیز شامل انواع غذاهای دریایی و سنتی و از همه مهم تر شیشلیک معروف شاندیز می باشد.

موسیقی زنده رستوران پدیده کیش با حضور خوانندگان مطرج کشور می تواند ساعات لذتبخشی را برای شما عزیزان در کنار خانواده و همراهان تان در این سفر فراهم کند. صرف نهار و یا شام خوشمزه و لذیذ در رستوران مجلل پدیده کیش ، با موسیقی گوشنوازی که دارد یقینا می تواند برای تان خاطره انگیز باشد.

آدرس رستوران پدیده کیش:جزیره کیش ،جاده جهان ، بین پارک آبی و کشتی یونانی

5.رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی تنها رستوران ساحلی جزیره کیش می باشد و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کیش معرفی شده است.  رستوران شامل دو آشپزخانه مجزا ،کافی شاپ و ،دفتر اداری ،سرویس بهداشتی، انبارخشک، سردخانه زیر صفر و بالای صفر می باشد و همچنین پشت بام این ساختمان کاملا با چوب ساخته شده است و مکانی جذاب با دید به دریا جهت استفاده و سرویس دهی می باشد در حال حاضر این رستوران گنجایش 500  نفر را دارد شایان ذکر است که این رستوران جهت سلامت مشتریان خود دارنده استاندارد SFBB  از سال 2010 می باشد .

آدرس رستوران توتی فروتی:کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *