جاذبه های ترسناک دنیا

جاذبه های ترسناک دنیا

در حالی که برخی از خانه‌های خالی از سکنه ممکن است کمی هوس‌باز به نظر برسند – مملو از بازیگرانی که لباس غول‌ها، اجنه و دانشمندان دیوانه را به تن دارند – مکان‌های مختلفی در سرتاسر جهان وجود دارد که به تسخیر واقعی شهرت دارند.در این مطلب به معرفی چند مورد از جاذبه های ترسناک دنیا از نظر مردم میپردازیم.

1.مسافرخانه رام باستانی، انگلستان

Ancient Ram Inn, Wotton-under-Edge, England

این مسافرخانه متعلق به قرن دوازدهم یکی از قدیمی ترین کاروانسراهای دنیای غرب است. اعتقاد بر این است که زمانی محل دفن بت پرستان بوده است و اکنون بیش از 20 روح از جمله کودکان ارواح و یک راهب در آن تسخیر شده اند. مسافران نترس می توانند به امید اینکه خود ارواح را تجربه کنند، شکار ارواح را در مسافرخانه رزرو کنند.

2.ملکه مری، کالیفرنیا

The Queen Mary, Long Beach, California

این کشتی اقیانوس پیمای زیبا 30 سال را در دریا سپری کرد تا اینکه برای همیشه در لانگ بیچ پهلو گرفت و به یک جاذبه گردشگری تبدیل شد. در طول تصدی وی، کشتی بیش از 50 کشته داشت که باعث می شود شهرت او به عنوان یک کشتی خالی از سکنه حتی بیشتر باور شود.

3.کاسا لوما، تورنتو، کانادا

Casa Loma, Toronto, Canada

این خانه به سبک احیای گوتیک که در سال 1914 تکمیل شد، مملو از راهروها و گذرگاه های مخفی است. چندین دهه است که داستان‌های ارواح در اطراف این ملک زمزمه می‌شود و امروز هم می‌توانید از آن بازدید کنید. این خانه میزبان چندین رویداد در طول سال است و دو رستوران در محوطه وجود دارد.

قصر کازا لوما تورنتو و سرگذشت باور نکردنیش - ایوار

4.جنگل HOIA-BACIU، رومانی

HOIA-BACIU FOREST, ROMANIA

کنت دراکولا و قلعه بران را فراموش کنید – جنگل هویا-باچیو وحشتناک ترین مکان ترانسیلوانیا است. لایه نازکی از غبار کف جنگل را پوشانده و پیکره های استخوانی پیچ خورده درختان باستانی را پنهان می کند، در حالی که سکوتی مرگبار فضا را پر می کند. افسانه های محلی می گوید که ارواح و ارواح در میان درختان کج کمین کرده اند، در حالی که گفته می شود یک چوپان محلی به همراه گله گوسفندش در جنگل ناپدید شده اند.

5.قلعه بانگره، هند

 Bhangarh Fort, India

حتما درباره داستان قلعه بانگار شنیده اید. خالی از سکنه بودن قلعه بانگار، این قلعه را از منطقه الوار راجستان در میان خالی از سکنه ترین مکان های جهان قرار داده است. بازدید از قلعه بانگره در شب مجاز نیست. طبق یکی از فولکلورها، تانتریک سینگیا سعی کرد از جادو برای به دست آوردن قلب شاهزاده خانم راتناواتیل استفاده کند. شاهزاده خانم از نقشه های شیطانی او آگاه شد و دستور کشتن او را داد. تنتریک قبل از مرگ اهالی روستا را نفرین کرد که بمیرند و خانه های روستا بی سقف بمانند. امروز هم اگر سقفی ساخته شود فرو می ریزد.

6.دخمه های پاریس، فرانسه

Paris Catacombs, France

ظاهر این تونل های تار عنکبوت در زیر پایتخت فرانسه می تواند شما را بترساند. اگرچه این دخمه ها قرار نبود بقایای انسان را در خود جای دهند، اما به دلیل شلوغی قبرستان ها در قرن هجدهم، بسیاری از بقایای آن با ترتیبات هنری در تونل ها گذاشته شد. علاوه بر گزارش‌هایی مبنی بر مشاهده مظاهر افراد در این دخمه‌ها، گزارش شده است که افراد به طور کلی در داخل این تونل‌ها ناپدید شده‌اند.

7.کلیسای سنت جورج، جمهوری چک

St. George’s Church, Czech Republic

کلیسای سنت جورج (تقریباً 125 مایلی شرق پراگ) که در سال 1352 ساخته شد، این ساختمان در طول قرن‌ها بارها توسط آتش‌سوزی‌ها ویران شد و سقف آن تا حدی در طی مراسم تشییع جنازه در سال 1968 فرو ریخت. در نتیجه، ساختمان توسط دزدان خلع شد و طعمه خرابکاری شد. همه چیز در سال 2012 تغییر کرد، زمانی که یک دانشجوی هنر در دانشگاه بوهمای غربی ایده ای برای جذب بازدیدکنندگان به کلیسا داشت: مجموعه ای از 30 مجسمه ارواح که در نیمکت ها با سرهای خمیده نشسته بودند. امروزه، گردشگران به «کلیسای ارواح» (که هر شنبه بعدازظهر به روی عموم باز می‌شود) هجوم آورده‌اند تا عکس بگیرند و حتی در هنگام دعا در میان ارواح بی‌حرکت بنشینند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *