عجیب ترین جاذبه های گردشگری طبیعی

در همه جای دنیا مکان های عجیبی وجود دارند که برای بسیاری از مردم جذاب میباشند در این مطلب به معرفی چد مورد ازعجیب ترین جاذبه های گردشگری طبیعی در سراسر جهان میپردازیم.

1.Salar De Uyuni, Bolivia/سالار دی اویونی، بولیوی

بزرگ‌ترین دشت نمک دنیا که 10582 کیلومتر مربع (4086 مایل مربع) امتداد دارد، چشم‌انداز سفید وسیعی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. حتی هتل هایی وجود دارد که تماماً از بلوک های نمک ساخته شده اند!

عجیب ترین جاذبه های گردشگری طبیعی

2.The Waitomo Glowworm Caves/غارهای کرم درخشان ، جزیره شمالی، نیوزیلند

این غار زیستگاه کرم‌هایی است که فقط در نیوزلند یافت می‌شوند. گردشگران می توانند برای تجربه این منظره بی نظیر یک تور قایق داشته باشند.

3.پارک ملی Lençóis Maranhenses، Maranhão، برزیل

حوضچه‌های آب شفاف و شفاف با منظره شنی ترکیب می‌شوند، که فقط شبیه یک کویر به نظر می‌رسد – اما این یکی نیست. بازدیدکنندگان می توانند در این استخرهای زیبا شنا کنند.

Top 10 Unusual Natural Wonders

4.جزیره Vaadhoo، مالدیو

فیتوپلانکتون ها – میکروب های دریایی – با تابش درخشش آبی اثر شگفت انگیزی ایجاد می کنند. این گونه رمانتیک ترین نور طبیعی را در جهان ایجاد می کند.

5.استخر شامپاین، جزیره شمالی، نیوزلند

حوضچه زمین گرمایی یک شگفتی طبیعی دیدنی است که 900 سال پیش شکل گرفته است. دمای آب حدود 73 درجه سانتیگراد (163 درجه فارنهایت) است. محیط اطراف شبیه یک سیاره متفاوت است.

Top 10 Unusual Natural Wonders

6.ساحل سرخ، پانجین، چین

دریاهای کم عمق و جزر و مدها محل زندگی هزاران پرنده و گونه های دیگر است. چمن قرمز سودا منظره یاقوتی مرموز را تعریف می کند.

Incredible Red Beach in Panjin, China

7.غارهای مرمر، دریاچه کاررا، آرژانتین و شیلی

دریاچه آب شیرین گورگئوس با غارهای مرمری احاطه شده است. این شبکه طبیعی غیرعادی کلیسای مرمر نام دارد و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر عجیب ترین جاذبه های گردشگری طبیعی جهان با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *