مراکز و بازارهای برتر برای خرید در باکو!

درباره

باکو پایتخت آذربایجان و مقصد مرکزی برای خرید است.

بازارهای رنگارنگ و محلی زیادی در باکو وجود دارد که می توانید کالاهای اصیل را از آنها خریداری کنید.

یکی از محبوب ترین بازارها برای خرید در باکو، بازار سبز است، قیمت در این بازار بسیار پایین و چانه زدن در آن راحت تر است.

در بسیاری از مناطق شهر بازارهای محلی، مراکز خرید، فروشگاه ها و بوتیک ها وجود دارد. همچنین مجتمع های خرید و مراکز زیادی وجود دارد که اقلام منحصر به فرد می فروشند.

با ما همراه باشید تا با چند مورد از این مراکز خرید آشنا بشویم.

1. مرکز خرید پارک بولوار

این مرکز خرید چند طبقه در مرکز شهر باکو بلوار آذربایجان واقع شده است. تنها 5 دقیقه با ایستگاه متروی ساحل باکو فاصله دارد. این ساختمان از شش طبقه با دو طبقه زیر زمین تشکیل شده است. بیش از 99 فروشگاه، 6 سالن سینما، سینمای سه بعدی، افلاک نما، فروشگاه های لوکس، استودیو عکس، سوپرمارکت، رستوران و کافه  دارد.

2. خیابان نظامی

خیابان نظامی باکو سرشار از انواع مغازه ها از جمله فروشگاه ها، فروشگاه های کوچک و سوپر مارکت ها است. این یک نقطه برتر برای مراکز خرید باکو با فروشگاه های سطح بالا است. همچنین به خاطر کافه ها و رستوران های شیک و گران قیمتش به خوبی شناخته شده است.

3. مرکز خرید گنجلیک

مرکز خرید گنجلیک یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر باکو و یکی از مراکز خرید باکو است که برای جذب طیف وسیعی از خریداران طراحی شده است. این ساختمان در یک دهلیز مرکزی چهار طبقه ساخته شده است که دسترسی مستقیم از ایستگاه مترو و اتوبوس دارد. این مرکز خرید یک مقصد تفریحی است که با روکش‌های ماسه‌سنگ، نورپردازی‌های خلاقانه ساخته شده است و شامل سینمای چندگانه، کافه‌ها، فروشگاه‌ها، مرکز سرگرمی و …است.

4.مرکز خرید پورت باکو

مرکز خرید پورت باکو یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ باکو است که مساحت کل آن 32000 متر مربع است. این مرکز خرید مرکز ترندها است و دارای فروشگاه‌های مارکدار زیادی مانند Ralph Lauren، Chole، Givenchy، Stella McCartney، Tory Burch، Emilio Pucci و…. است. همچنین می‌توانید از لذت‌های بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها که در آن‌ها خدمات و غذا منحصر به فرد است، لذت ببرید.


5. 28مال

این یک مرکز خرید خوب و نسبتا کوچک است که در نزدیکی یک ایستگاه متروی مرکزی در باکو واقع شده است، بنابراین معمولاً بسیار پر جنب و جوش و حتی شلوغ است. اگر به دنبال یک تجربه خرید جهانی با برخی از محبوب ترین مارک های بین المللی هستید، با بازدید از آن ناامید نخواهید شد.

6.متروپارک

مرکز خرید مترو پارک حدود 60 برند لباس، لوازم جانبی، لوازم آرایشی، عطر و لوازم الکترونیکی، 15 کافه و رستوران و منطقه سرگرمی کودکان را ارائه می دهد. این ملک در مقابل ایستگاه مترو نریمانوف قرار دارد و دارای 350 جای پارک است. همچنین دارای سینما پارک در طبقه ششم است.

7. Baku Corner

باکو کرنر مجموعه وسیعی از محصولات تولید شده توسط صنعتگران داخلی و خارجی را ارائه می دهد.هدف این مجموعه کمک و ترویج کار زنان صنعتگر آذربایجان با ترویج روسری محلی زنان این کشور به نام Keagayi است که از ابریشم ظریف و نرم بافته شده.

Baku Corner

8.مرکز تجاری کاسپین باکو

یکی از زیبا ترین و خاص ترین مکان های دیدنی باکو مرکز کاسپین میباشد که در حال تکمیل و راه اندازی است . این ساختمان به شکل گل نیلوفر طراحی شده و شامل بخش های مختلفی نظیر بخش تفریحات و سرگرمی ، بخش فودکورت ، بخش فروشگاهی و…می باشد.

بازار سبز ، بازار جدید ، ساداراک و… از جمله مراکز تجاری پر طرفدار این شهر می باشند که در مقاله های بعدی به معرفی آنان می پردازیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *