پنج مورد از بهترین هتل های شهر مشهد

در بحبوحه ماه صفر و نزدیک شدن به شهادت امام رضا (ع) بسیاری از مردم برای زیارت آن حضرت بزرگوار روانه مشهد میشوند در این مطلب به معرفی پنج  مورد از هتل های خوب این شهر میپردازیم تا زائران محترم با داشتن اطلاعات کامل از اقامتگاه های این شهر اقامتی راحتی داشته باشند.

1.هتل الماس 2

هتل 5 ستاره الماس ‘2’ با تجملات و ظرافت در اسفند 1396 افتتاح شد.

مجموعا 215 اتاق و سوئیت شامل: 4 سوئیت ماه عسل، 24 سوئیت امپریال، 15 سوئیت یک خوابه، شش سوئیت پرزیدنت، 15 اتاق به هم پیوسته، 15 اتاق سه تخته، 136 اتاق دو نفره و TWNدر این هتل وجود دارد

کافی شاپ رستوران فیروزه، رستوران پانوراما گردان پشت بام، رستوران و کافه روف گاردن مجموع رستوران های این هتل را تشکیل می دهند.

2.هتل قصر مشهد

هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله کمتر از 800 متر از حرم امام رضا مشهد مقدس در زیباترین خیابان مرکز شهر قرار دارد.

این هتل علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات رفاهی (رستوران ها، تئاترها، فروشگاه ها و متنوع و …) نزدیک به مراکز خرید اصلی شهر است. هتل اینترنشنال پالاس دارای 219 اتاق مجهز به تعدادی سوئیت، آپارتمان و کانکت بوده و تمامی آنها مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و به زیباترین شکل مجهز بوده و تکمیل شده است.

 

3.هتل بین المللی قصر طلایی

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد به عنوان بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل کشور، با بهره‌گیری از معماری منحصر به فرد در سطح بین المللی طراحی شده و اجرا شده است.

دسترسی مناسب هتل قصر به حرم امام رضا (ع)، مسجد گوهرشاد و موزه آستان قدس و بازار رضا، انتخاب و رزرو هتل قصر را جزو اولویت های اکثر مسافران مشهد قرار داده است.

 

4.هتل جواد

نزدیکترین هتل چهار ستاره تاپ به حرم مطهر امام رضا هتل جواد می باشد ، فاصله هتل  تا درب امام رضا 10 دقیقه پیاده است  هتل شامل خدمات بسیاری است که اقامت راحتی رافراهم می آورد همچنین در هتل بوفه صبحانه رایگان برای عموم آزاد است و رستوران با کرایه کامل ناهار و شام می باشد.

5.هتل مدینه الرضا

این هتل نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد از ورودی خیابان شیرازی به بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) است. هتل با محیطی فوق العاده زیبا، معماری اصیل ایرانی و امکانات رفاهی بی نظیر  موجب کسب رضایت‌مندی بسیاری از مسافرین این شهر شده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *