چرا بیشتر مردم برای تفریح میرن دبی؟

دبی (dubai) هرساله به خاطر وجود مراکز خرید متنوع و مراکز تفریحی فروان میزبان جمعیت بسیاری از گردشگران است با ما همراه باشید تا با چند مورد از این مراکز تفریحی آشنا بشویم.

1.Skydiving Dubai-چتر بازی دبی

اگر فکر می‌کنید دبی بهترین تجربه‌ها را در خشکی و دریا ایجاد می‌کند کاملا در اشتباهید. دبی همچنین بهترین تجربه را در آسمان ایجاد می کند. 

چه چیزی بیشتر از پرتاب آدرنالین از هواپیما در ارتفاع 13000 فوتی از سطح دریا و سقوط آزاد با سرعت 120 مایل در ساعت وجود دارد؟

با شرکت در این اسکای دایوینگ در سفر بعدی خود به دبی رویای خود را برای پرواز برآورده کنید.

2.Sandboarding-شن سواری

اگر به دنبال چیز متفاوتی برای امتحان در دبی هستید، یک سافاری در صحرا باید در صدر لیست شما باشد. میتوانید در فعالیت‌های هیجان‌انگیز مانند تپه‌بازی و دوچرخه‌سواری چهارگانه شرکت کنید اما فعالیتی که نباید هنگام سافاری در صحرا در دبی از دست داد، ساندبوردینگ است!

Sandboarding یک ورزش ماجراجویی انفرادی برای معتادان آدرنالین است. برای این فعالیت، یک تخته با طراحی خاص به طور ایمن به پای شما بسته می شود. هنگامی که در آن هستید، می توانید در تپه های شنی طلایی زیبای صحراهای دبی موج سواری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام سر خوردن به سمت پایین و اطراف تپه های شنی، کنترل و تعادل خود را حفظ کنید.

3.Dubai diving-غواصی در دبی

دبی به عنوان یک بندر دریایی مملو از اکوسیستم های مستقل در خرابه های خلیج فارس است،در این شهر فعالیت غواصی برای تمام افراد با هر سطح مهارتی از مبتدی تا حرفه ای ارائه می شود، در برخی ازبنادر  اعماقی هستند که فقط غواصان فنی واجد شرایط هستند، اما در اکثر موارد،برای تمامی غواصان در دسترس است. در خلیج عمان، فجیره مکان مورد علاقه‌ای است که دارای آب گرم، ماسه سفید و ماهی‌های استوایی است. سنگ شارم و صخره مارتینی قله های این منطقه هستند که آکواریومی طبیعی برای گونه های دریایی هستند. قله ها با مرجان های صورتی و بنفش تزیین شده است.

4.Dubai Opera-اپرای دبی

از میان تمام فعالیت های فرهنگی شکل گرفته در چند سال اخیر در دبی اپرا از همه پیشی گرفته، اپرا دبی یک مرکز هنرهای نمایشی با 2000 صندلی، چند قالبی است که در منطقه اپرا در مرکز شهر واقع شده است.که برای میزبانی انواع اجراها و رویدادها از جمله تئاتر، اپرا، باله، کنسرت ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها توسعه یافته است.

5.Dubai Golf – گلف

دبی مقصدی عالی برای تعطیلات گلف است،مکانی که  طیف متنوعی از زمین‌های گلف که توسط برخی از بزرگ‌ترین نام‌های ورزش طراحی شده‌اند را در خود جای داده که حتی در زمستان شرایط عالی را برای گلف به ارمغان می‌آورد،همچنین امکانات عالی و بسیار پیشرفته نظیر تنها زمین گلف شبانه همگی از عواملیند که مانند آهنربا در جذب علاقمندان به این ورزش مهیج عمل می کنند.

پاتیناژ، نمایشگاه شاهین ، مسابقات اسب سواری ،بالن سواری ، سافاری کویر و …. از دیگر مراکز تفریحی این شهر میباشد با ما همراه باشید تا در مقاله های بعدی به معرفی آنان بپردازیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *