جزیره بیوک آدا – استانبول

جزیره بیوک آدا

در بین جزایر 9 تایی پرنسس، جزیره بیوک آدا بزرگترین آنها است. اگر به استانبول سفر میکنید یا تور استانبول خریداری کردید پیشنهاد می کنیم یک روز کامل برای بازدید از این جزیره وقت بگذارید.

مسیر دسترسی

اول از همه باید بدانیم چطور میتوانیم به جزیره برویم. برای رفتن به این جزیره میتوانید از اتوبوس های دریایی که از ایستگاههای کادیکوی، بستانجی، سیرکجی و کاپاتاش به سمت جزیره بیوک آدا حرکت می کنند استفاده کنید.

پس از ورود به اسکله تاریخ بیوک آدا اولین چیزی که نظر شما را جلب میکند، آب و هوای تمیز این جزیره در مقایسه با استانبول، خانه های ویلایی با باغچه‌هایی پر از گل و خیابان‌های تمیز پر از دوچرخه سوارها و درشکه‌های قدیمی است.

اگر صبح زود بتواند به بیوک آدا بروید، پیشنهاد میکنیم در یکی از رستورن‌های نزدیک به میدان ساعت صبحانه خود را صرف کنید. صبحانه‌ای محلی که در رستوران هایی با منظره عالی سرو می‌شود.

مکان های گردشگری

یکی از دیدنی‌های جزیره ،  کلیسای یورگی می‌باشد. برای رفتن به این کلیسا بهتر است درشکه اجاره کنید تا شما را تا جایی که میتواند ببرد و بعد از آن مسیر سربالایی است که کلسکه قادر به عبور نیست در اینجا باید پیاده شوید و از اسب هایی کوچکی که مخصوص بالابردن مسافرین تور استانبول از این سربالایی تند است استفاده کنید. وقتی به بالای تپه و کنار کلیسا می‌رسید از منظره زیبایی که زیر پای شما قرار دارد شگفت زده خواهید شد.

سپس می‌توانید در جاده عشاق در این منطقه قدم بزنید و از منظره زیبای جزیره لذت ببرید.

کنار اسکله پر از رستوران‌ها، کافه‌ها ومغازه‌های مختلف است که برای صرف غذا مناسب هستند و منظره خوبی هم دارند.

اگر با تور استانبول سفر می‌کنید و راهنمای تور دارید، میتوانید از نظر ایشان برای انتخاب رستوران مناسب کمک بگیرید. در جزیره بیوک ادا بعد از صرف شام اغلب توریست ها به قدم زدن در کنار اسکله می پردازند و بستنی معروف بیوک آدا را تست میکنند.

اگر مایل به اقامت در جزیره هستید، میتوانید از اقامت در هتل های این جزیره لذت ببرید. بنابر بودجه و سلیقه خود هتل های تور استانبول مختلفی می توانید رزرو کنید و از اقامت در جزیره بیوک آدا لذت ببرید.

نقشه گوگل

وضعیت تور:

پیشنهادهای ویژه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *