جشنواره خرید دبی (DSF)

جشنواره خرید دبی (DSF)

فستیوال خرید دبی

یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های امارات متحده عربی است و هر ساله برگزار می‌شود.
در جشنواره خرید دبی که آن را با عنوان اختصاری DSF هم می‌شناسند، فروشنده‌ها اجناس خود را با قیمت‌ها و شرایط شگفت‌انگیزی می‌فروشند.

امسال دبی با افتخار سی امین سالگرد جشن سالانه نمادین جشنواره خرید دبی (DSF) را جشن می گیرد که اولین جشنواره در نوع خود و طولانی ترین جشنواره خرده فروشی در جهان است. این جشنواره که بزرگترین و به یاد ماندنی‌ترین جشن در تاریخ DSF است، از 6 دسامبر 2024 تا 12 ژانویه 2025 برگزار می‌شود.

جشنواره خرید دبی برای اولین بار در سال 1996 و در زمان حکمرانی شیخ محمد بن رشید آل مکتوم برگزار شد و علت اصلی آن رشد اقتصادی بوده است

مدت زمان فستیوال

بازه زمانی در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره خرید دبی حدود یک ماه تا 6 هفته است در این فستیوال برنامه های فراوان و جذابی اجرا می شود که خرید کردن را برای شما لذت بخش تر میکند

سی‌امین فصل مورد انتظار DSF با مجموعه‌ای از موسیقی زنده، تجربیات مسحورکننده و سرگرمی‌های خارق‌العاده آغاز می‌شود. جشن‌های خارج از این دنیا با تجربه‌های سراسر شهر فقط در دبی و رویدادهای هیجان‌انگیز برای همه، هر روز، در هر گوشه شهر، از طلوع تا طلوع خورشید ادامه می‌یابد! DSF فرش قرمز را برای بزرگ‌ترین مجریان و مشاهیر فهرست A جهان در مجموعه‌ای برجسته از کنسرت‌های زنده برقی در سراسر دبی پهن خواهد کرد.

در فستیوال خرید دبی، تقریباً همه فروشنده‌ها اجناس‌شان را با قیمت‌های بسیار پایین و مناسبی به فروش می‌رسانند و مردم هزینه‌های کمتری را بابت خرید کردن متحمل می‌شوند. بنابراین در حالت کلی، پول بیشتری را ذخیره می‌کنید

DSF با گرد هم آوردن اجراهای مهیج، نمایش‌های حماسی شب سال نو، خریدهای مقاومت‌ناپذیر از بیش از 800 برند جهانی و محلی، قرعه‌کشی‌های شگفت‌انگیز و مجموعه‌ای از انحصاری‌های DSF از جمله آتش‌بازی‌های جذاب شبانه و تماشای رایگان نمایش‌های الهام‌بخش هواپیماهای بدون سرنشین، DSF بهترین محصول در سطح شهر است.

جشنواره خرید دبی (DSF)
جشنواره خرید دبی (DSF)

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *