تور بالی ویژه بهار (برگزار شده)

جزئیات تور

  • قیمت: 69.500.000
  • مدت: 7 شب و 8 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-02-01
  • پکیج نوروزی بالی: مشاهده پکیج

تور بالی ویژه بهار| 7 شب و 8 روز

 

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت فرودگاهی با پرواز ماهان + اقامت در هتل با صبحانه +ترانسفر فرودگاهی + بیمه مسافرتی + لیدر فارسی زبان

شرایط تور

  • مسئولیت کنترل پاسپورت بابات هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد.
  • نرخ کودک زیر دو سال با کانتر چک شود.
  • برای افراد بالای 60 سال هزینه بیمه یه عهده مسافر و الزامی است
  • پرداخت 50% مبلغ تور هنگام ثبت نام الزامی است
  • هرگونه تغییرات در سیستم اخذ ویزا و غیره که از طرف دولت اندونزی باشد از زمان اقدام ویزا به عهده خود مسافر می باشد.

اطلاعات مهم در مورد تور بالی

  • زبان مردم این کشور  زبان اندونزیایی است .
  • حدود ۸۶ درصد از مردم اندونزی مسلمان و بقیه مسیحی، هندو یا بودایی هستند. فرقه اسلامی احمدیه در اندونزی حدود دویست هزار هوادار دارد.
  • پیش شماره ی  این کشور 62+میباشد.
  • واحد پول کشور روپیه اندونزی است.
  • اختلاف زمان اندونزی با ایران حدود 3 ساعت و 30 دقیقه است.
  • برای مسافرت به این کشور وجود ویزا لازم ایست.

بهترین زمان برای تور بالی

از آنجاییکه بالی جزیره‌ ای است واقع در کشور زیبای اندونزی و مهمتر جزو مراکز گردشگری مهم دنیا به شمار می‌ رود توانسته هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این جزیره زیبا جذب کند،این جزیره نقطه عطف دو اقیانوس بزرگ هند و آرام می باشد و به همین دلیل آب و هوایی مطلوب و مناسب دارد.

سفر به بالی در بهار

فروردین، باران را به جزیره بالی می‌آورد و دمای هوا تقریباً گرم می‌شود،بهار بهترین زمان ممکن برای موج‌سواری در جزیره بالی است.

ماه مارچ (۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین) از نظر قیمتی بهترین زمان سفر به بالی در بهار است. در این ماه بارندگی‌ها کم و رطوبت کاهش پیدا می‌کند و کم کم هوا گرم و آفتابی می‌شود.

هوا در آوریل (۱۲ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت) بسیار مطبوع است و رطوبت در کمترین حد خود قرار دارد. دما کمی بالاست، اما چون رطوبت کم می‌شود، گرما قابل تحمل‌تر خواهد بود

آب و هوای بالی در ماه می (۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد) بسیار خوب است. این فصل در بالی، خشک و زمان مناسبی برای کوهنوردی و پیاده‌روی به شمار می‌رود.

  • از جذاب‌ترین رویدادهای جزیره بالی در فصل بهار، عید نایپی است که به روز سکوت هم شناخته می‌شود. این روز به خصوص قطعا روی سفرتان تاثیر می‌گذارد اما شب قبل از آن بسیار سرگرم‌کننده است. در این روز تمام مسافران و توریست‌ها باید در هتل‌های خود باقی بمانند و هیچ‌گونه صدایی از آنها خارج نشود. سواحل بالی و تمام مغازه‌ها بسته می‌شود (حتی فرودگاه‌های بین‌المللی بالی هم تعطیل خواهد شد). یادتان باشد که مراسم روز نایپی بسیار جدی است. این روز بسته به تقویم هندوها در ماه فروردین یا اردیبهشت انجام می‌شود.
  • فستیوال رنگی هولی معمولاً در اواخر اردیبهشت انجام می‌شود. این جشنواره به مناسبت آغاز بهار و پایان زمستان انجام می‌شود و تمامی پیروان مذهب هندو این روز را به عنوان مظهری از عشق، دوستی و محبت جشن می‌گیرند. اگر تصمیم دارید در فصل بهار به جزیره بالی سفر کنید، این جشن به خصوص را از دست ندهید

بهترین زمان سفر به بالی بر اساس تحقیقات در ماه‌های خرداد تا مهر است و در این زمان که مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند، قیمت هتل های این منطقه افزایش پیدا می کند.

 

سفر به بالی در تابستان

ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر) بهترین زمان سفر به بالی در تابستان است؛ این ماه آب و هوای بسیار خوبی دارد. هم آفتاب، هم بارش حداقلی و هم رطوبت کم را در ماه ژوئن شاهد خواهید بود.

ماه جولای (۱۰ تیر تا ۹ مرداد) است. این ماه آب و هوای ساحلی بسیار عالی است و با آسمان آفتابی و بارندگی کم مواجه خواهید شد. سواحل بالی، رستوران‌ ها و هتل‌ها شلوغ می‌شوند و جزیره پر از گردشگر می‌شود.

آگوست (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور) از نظر گردشگری، دومین ماه مناسب برای سفر به بالی در پاییز است. در این ماه رطوبت و باران در کمترین حد خود است و نسیم ملایمی می‌وزد. با توجه به شرایط آب و هوایی این ماه نیز فصل اوج سفر در بالی محسوب می‌شود.

گر تصمیم دارید در فصل تابستان به جزیره بالی سفر کنید، توصیه می‌کنیم رویدادهای زیر را از دست ندهید:

  • در روز ۱۷ آگوست جشن استقلال اندونزی برگزار می‌شود. خیلی از شهروندان کشور اندونزی ترجیح می‌دهند در این روز خاص به بالی سفر کنند و از زیبایی‌های آنجا بهره‌مند شوند. ممکن است برای مسافران خارجی هم دیدن جشن روز استقلال اندونزی جالب باشد.
  • جشنواره هنر بالی یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین جشنواره‌های کل کشور است. این جشن به طور رسمی از دومین شنبه ماه ژوئن (۲۰ خرداد) کار خود را آغاز می‌کند و تا اواسط جولای (۲۵ مرداد) ادامه خواهد داشت.

سفر به بالی در پاییز

ماه سپتامبر (۱۰ شهریور تا ۸ مهر) زمان ایده‌آلی برای سفر به بالی محسوب می‌شود. گردشگران جزیره را ترک کرده‌اند و فصل اوج سفر تمام شده و آب و هوا نیز هنوز خوب است. بارندگی‌ها احتمالا بیشتر خواهد بود، اما مزاحمتی برای اقامت شما ایجاد نمی‌کند.

در ماه اکتبر (۹ مهر تا ۹ آبان) بارندگی‌ها و رطوبت بیشتر می‌شود و در کنار گرما، شاید کمی تحمل هوا را سخت کند. ازدحام جمعیت بسیار کم می‌شود و می‌توانید تخفیف‌های ویژه‌ای برای اقامت در بالی در این ماه به دست آورید.

نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر) از نظر قیمتی بهترین زمان سفر به بالی در زمستان است. بارندگی‌ها همچنان زیاد و رطوبت بالاست، اما بارش‌ها کوتاه مدت هستند و اختلالی در برنامه‌های سفر و بازدید از جاذبه های بالی ایجاد نمی‌کند.

رویدادها و جشن‌های بالی در پاییز:

  • هفته نوسا دوآ فیستا، هفت روز مفرح و شاد است که در ماه اکتبر( مهر) یا نوامبر( آبان) برگزار می‌شود. در طول این هفته، تئاترهای فرهنگی و هنرهای دستی بالی به نمایش گذاشته می‌شوند.
  • از محبوب‌ترین رویدادهای جزیره بالی در فصل پاییز، مسابقات گاوبازی است که در نگارا برگزار می‌شود.

سفر به بالی در زمستان

نیمه اول ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) خلوت و آرام است، اما با نزدیک شدن به کریسمس، کم کم گردشگران به این جزیره روانه می‌شوند. بنابراین هزینه خرید بلیط بالی و رزرو هتل و … در این ماه بالاتر می‌رود.

در ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن) گردشگرانی که برای کریسمس سفر کرده بودند، از جزیره خارج می‌شوند و تقریبا جزیره خلوت می‌شود. در این ماه، بارندگی‌ها بسیار شدید است و اگر در ارتفاعات قرار بگیرید، سیل‌آسا خواهد بود.

در این ماه هم هنوز دما و رطوبت بالاست و هم رگبار و بارندگی زیاد است. در عین حال گرمای آفتاب را حس می‌کنید، بسیار شبیه آب و هوا در ماه ژانویه خواهد بود. کم کم تعداد گردشگران که کم می‌شود، می‌توانید اقامتگاه‌هایی با قیمت ارزانتر پیدا کنید.

ماه دسامبر شروع فصل تابستان اندونزی است. رطوبت زیاد است و حتی یک ساعت هم رعد و برق و طوفان توقف ندارد. آب دریا گرم و مواج است و کمتر کسی شجاعت شنا کردن در دریا را خواهد داشت.

اما در ماه اسفند اوضاع جزیره بهتر می‌شود و برای موج‌سواران شرایط ایده‌آلی به همراه خواهد داشت.

رویداد های زمستانی بالی:

  • گالونگان مهم‌ترین تعطیلات مذهبی در بالی است. اهالی بالی اعتقاد دارند در این روز به خصوص، ارواح درگذشتگان از زمین دیدار خواهند کرد. مراسمات آیینی این روز می‌تواند برای توریست‌ها جذابیت زیادی داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور بالی ، تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شرایط دریافت ویزای اندونزی

مدارک مورد جهت اخذ ویزا اندونزی:

اصل پاسپورت+دو قطعه عکس 4×3 + کپی کارت ملی+کپی شناسنامه صفحه اول و دوم + گواهی حساب بانک به لاتین+بلیط + واچر هتل+چک ضمانت ده میلیون تومانی

مدت ویزا:

  • طبق رزرو هتل عادی ———–> 65$          تحویل: 10 روز کاری
  • بدون واچر هتل فوری ——–> 180$         تحویل: 3 روز کاری

شرایط ویزا 
ویزا می‌تواند به صورت single صادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.
پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید.
نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.
از ویزا به خوبی نگهداری کنید. به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

هواپیمایی ماهان