مراکز خرید باکو

باکو تا یک دهه پیش پیش مقصد خرید مهمی نبود و بیشتر به خاطر جاذبه‌های تاریخی‌اش معروف بود. اما توی این چند سال کنار برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها و سازه‌های مدرن، کلی مرکز خرید بزرگ و لوکس هم در آن ساخته شده که دل توریست‌های عاشق خرید را می‌برند. محبوب‌ترین برندهای بین‌المللی در باکو شعبه و نمایندگی دارند که بیشترشان را توی مرکزخریدهای باکو پیدا می‌کنید. تنوعشان هم حرف ندارد؛ از برندهای پوشاک ترکیه تا برندهای اروپایی و آمریکایی و عینک و جواهرات مارک‌دار. خرید در باکو یکی از لذت‌های دلچسب سفر به این شهر و یک تجربه کامل است. لباس‌های مرغوب و مارک‌دار می‌خرید، آخرین فیلم‌های سینمایی دنیا را تماشا می‌کنید، از رستوران‌ها و کافه‌های متنوع مراکز خرید باکو لذت می‌برید، و همراه بچه‌ها در شهربازی‌ها یا زمین‌های بازی مخصوص خوش می‌گذارنید. خرید در باکو یکی از بهترین خاطره‌های سفرتان خواهد شد.

مرکز خرید ۲۸ مال

28-mall

۲۸ یکی از محبوب‌ترین مرکز خریدهای باکو است که پاتوق عصرگاهی خیلی از محلی‌ها است. کنار مرکز خرید ایستگاه مترویی به اسم ۲۸ مه قرار گرفته که دسترسی به آن را خیلی راحت کرده و اسم مرکز خرید هم از همینجا آمده. ساختمان ۲۸ شیک و ساده است و توی پنج طبقه‌اش حدود ۷۰ برند بین‌المللی و محلی پیدا می‌کنید. برندهای متوسط که دوستشان داریم مثل گپ، مانگو، ماسیمو دوتی، زارا و نکست همگی اینجا شعبه دارند. برندهای ساعت و زیورآلات و اکسسوری مثل سواروسکی، سواچ و خیلی‌های دیگر هم اینجا پیدا می‌شوند. ۲۸ مال کلی کافه و رستوران محلی و زنجیره‌ای و محبوب‌ترین سینمای باکو را هم در خودش جای داده.

مرکز خرید مترو پارک

metropark-mall

گذرتان به خیابان تبریز که بیفتد، درست رو به روی ایستگاه متروی نریمانف، مرکز خرید مترو پارک را می‌بینید که قبل از هرچیز نمای جالب و مدرنش توجه آدم را جلب می‌کند. اینجا هم یکی از بهترین مرکز خریدهای باکو است و پر از برندهای جور وا جور. اگر یکی از برندهای محبوبتان را توی ۲۸ مال پیدا نکردید، اینجا احتمالا پیدایش می‌کنید. مترو پارک حدود ۶۰ برند پوشاک و اکسسوری دارد: بنتون، سیسلی، مانگو، پینک، ورا مودا و خیلی اسم‌های دیگر که دیدن فروشگاه‌های دلبازشان توی باگو آدم را به هیجان می‌آورد. طبقه پنجم و ششم مترو پارک هم مخصوص بچه‌ها است: زمین بازی هپی لند، بولینگ و یک گیم نت مجهز. برای خرید از برندهای تخفیف‌دار در باکو، باید اواخر فصل سری به مترو پارک بزنید.

مرکز خرید پارک بلوار

park-bulvar

بلوار باکو را که حتما می‌شناسید؛ تفریحگاه ساحلی معروف و سرسیز شهر که عصرها همه اهالی را توی خودش جمع می‌کند. یکی از همین عصرهایی که برای گشت زدن به بلوار می‌آیید، سری هم به مرکز خرید پارک بلوار همان حوالی بزنید که یکی از معروف‌ترین مرکز خرید های باکو است. خرید در باکو خیلی وقت‌ها یک تجربه تفریحی است؛ ساحل دریای خزر را می‌بینید، قایق‌سواری می‌کنید، در بلوار باکو قدم می‌زنید و بعد هم خودتان را غرق خوشی‌های مرکز خرید پارک بلوار می‌کنید. به جز برندهای دوست‌داشتنی مثل آدیداس، نایک، دبنهامز و فسیل، شش سالن سینما و تفریحاتی هم برای بچه‌ها در باکو وجود دارد.

پورت باکو

port-baku

پورت باکو جدیدترین و بزرگترین مرکز خرید باکو است که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده و فوق‌العاده محبوب است. اگر قرار باشد یکی از مراکز خرید باکو را به عنوان بهشت خرید باکو معرفی کنیم، حتما همین پورت باکو است. اینجا سه طبقه دارد. طبقه همکف برندهای لوکس مثل آرمانی، بربری، کلوئه، رالف لارن، مکس مارا، تگ هوئر و تیفانی شعبه دارند. طبقه اول برندهای متوسط و محبوب مثل دیزل، تاپ‌شاپ و ماسیمو دوتی شعبه دارند و طبقه دوم هم چند برند دیگر به علاوه کلی کافه و رستوران می‌بینید. پورت باکو یک جورهایی بین‌المللی‌ترین و باکلاس‌ترین مرکز خرید باکو محسوب می‌شود

نقشه گوگل

درجه هتل:

وضعیت تور:

پیشنهادهای ویژه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *