بلک فرایدی چه روزیه؟ برای خرید تو کشورای خارجی کجا بریم؟

بلک فرایدی | block friday

به احتمال قوی  عبارت بلک فرایدی (Black Friday) یا جمعه سیاه به گوشتان خورده و این سوال برایتان پیش آمده که بلک فرایدی چیست؟ یا بلک فرایدی 2023 در چه روزی برگزار می‌شود؟

بلک فرایدی چیست؟

یکی از معروف‌ترین رویدادهای فروش ویژه با تخفیف بسیار زیاد «بلک فرایدی» (Black Friday) یا «جمعه سیاه» است که در اکثر نقاط جهان برگزار می‌شود ، بازارهای اقتصادی کشورهای مختلف در این روز با حراج و تخفیف رونق بیشتری در مقایسه با سایر فصول و ماه‌های سال می‌گیرند و خریداران با شوق و شور زیاد به فروشگاه‌های مختلف هجوم می‌برند.حتی چند سالی است که حراج جمعه سیاه در ایران هم‌زمان با دیگر کشورهای دنیا یا در قالب فروش ویژه‌ی شب یلدا برگزار می‌شود.

بلک فرایدی چه زمانی است؟

 تاریخ حراج بلک فرایدی ۲۰۲۳ در ایران و در تقویم سال ۱۴۰۲ برابر با جمعه ۳ آذر است.

ساعت شروع بلك فرايدي یا همان جمعه سیاه معمولا از شب پنج‌شنبه شروع می‌شود و تا جمعه شب ادامه خواهد داشت.

برای بلک فرایدی از کجا خرید کنیم؟

در ادامه با ما باشید تا چند تا از بهترین مراکز خرید تو کشورای خارجی برای بلک فرایدی رو معرفی کنیم!

استانبول ، ترکیه

🔺مرکز خرید استانبول مال | Mall of Istanbul

برند های مطرحی همانند ال سی واکیکی، میس سلفریج، ویکتوریا سکرت و دکالتون را می توانید در این مرکز خرید مشاهده کنید.

🔺مرکز خرید ایستینیه | Istinye Park
مشهورترین برند های دنیا از جمله پرادا، آرمانی، شنل، دیور و مارک های شیک ترک دیگر مانند Max Mara و زارا را می توانید در این مرکز خرید مشاهده نمایید.

🔺مرکز خرید مارینا ویاپورت | viaport marina Istanbul

ویاپورت مجموعه‌ای از بهترین و منحصربه‌فردترین برندهای روز دنیا است ،  این مرکز خرید که در قسمت اوتلت Otlet ویاپورت مارینا واقع‌شده به عرضه مستقیم پوشاک برند، جواهرات، چرم‌فروشی، وسایل خانه و آشپزخانه و …. می‌پردازد.

باکو ، آذربایجان

🔺 گنجلیک مال | Ganjlik mall 

اینجا بزرگترین مرکز خرید شهر باکو بوده و مساحت زیادی دارد، به طوری که صدها فروشگاه از برندهای مختلف آنوجود دارد. با توجه به اهمیت بسیار زیادی این مجتمع تجاری، برندهایی که در سرتاسر آذربایجان تنها یک شعبه دارند، فروشگاهشان را در مرکز خرید گنجلیک باکو قرار داده‌اند.

🔺 مرکز خرید پارک بلوار | Park bolvar

مرکز خرید پارک بلوار فروشگاهی با برندهای معتبر است و شما طیفی از محصولات متوسط تا گران و مجلل را در آن خواهید دید. با این حال خوب است بدانید که خرید در باکو، به نسبت تهران و در مقایسه با برندهای نام آشنا، برای شما ارزان تر تمام می شود.

🔺 مرکز خرید 28 مال | 28 mall

مرکز خرید 28 مال باکو جایی است که در میان مراکز خرید باکو با قیمت مناسب، می تواند شما را راضی کند و گاهی هم با چند غافلگیری، شما را دست پر به خانه بفرستد ، در این مرکز خریدبا فروشگاه های مختلف و 70 برند مشهور و آذری مواجه می شوید .

دبی ، امارات

🔺دبی مال | Dubai Mall

اکثر برندهای معروفی که به دنبال آنها هستید را میتوانید در دبی مال پیدا کنید و حتی برخی از آنها در حد ۷۰ درصد هم تخفیف گذاشته اند. تخفیفات این برند ها شامل لوازم خانه، پوشاک، لوازم تزئینی، اسباب بازی و وسایل الکتریکی است.

🔺امارات مال |Emirates Mall

در این مراکز شما می توانید تخفیف هایی در حدود سی الی نود را تجربه کنید. وجود این ویژگی ها سبب شده است تا افراد زیادی از ساعات اولیه صبح پشت درها منتظر بازگشایی این مرکز خرید باشند.

🔺مرکز خرید برجمان | Burjman shopping center

یکی از مراکز خریدی که در آن می توانید به روز ترین مدل ها و کالاها را پیدا کنید مرکز خرید برجمان است. جمعه سیاه در مرکز خرید برجمان فرصت ویژه ای برای علاقمندان به برندهای مشهور است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *