مراکز سرگرمی و تفریحی باکو

شهر باکو شامل مراکز سرگرمی و تفریحی بسیاری میباشد ما در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم

پارک آبی باکو (baku water park)

در حال حاضر تنها پارک آبی عظیم و فعال در  جمهوری آذربایجان می باشد. این پارک آبی یک پارک تفریحی است که از ابزارهای سرگرم کننده و بازی‌های آبی مانند سرسره آبی، رودخانه تنبل، حمام تفرحی، استخر، سونا و غیره تشکیل شده است. یکی از امکانات این پارک‌ آبی،  ایجاد موج‌های مصنوعی است که امکان موج سواری را نیز مهیا کرده است. پارک آبی باکو  با سابقه ای طولانی  یکی از مهیج ترین و پر جاذبه ترین تفریحات و سرگرمی های ساخته دست بشر در این کشور بوده  است و در ردیف یکی از پر جاذبه ترین رشته ها در صنایع تفریحی و توریستی است که در دو نوع کلی روباز و سرپوشیده وجود دارد.

 طراحی و احداث این مجموعه پارک آبی با بهره گیری از  تخصصهای گوناگون به اجرا در آمده است . این پارک داری ویژگی های فراوانی است که از بارز ترین آنها می توان به طراحی و اجرای عملیات ساختمانی, تاسیساتی و طراحی و تولید هنرمندانه, ایمن و خلاقانه تجهیزات برای تولید انواع وسایل بازی و سرگرمی مورد استفاده  اشاره کرد. این پارک، تجربه لذّت قایق سواری در رودخانه های آرام یا حرکت در میان موجهای متلاطم  دریا, افتادن از آبشار ها در درون دریاچه ای متلاطم و موّاج, حرکت از درون موجهای بلند و طوفان ها (تا ارتفاع 2 متر), نشاط و هیجان ناشی از  پریدن و سر خوردن درون انواع گوناگونی از سرسره های پر پیچ و خم  را به شما می دهد.

آتریوم (Atrium)

آتریوم، مرکز ورزشی- تفریحی می باشد که همراه با خانواده می توانید به این مکان بیایید و مطمئن باشید با گذراندن اوقات در این مکا ن به فایده سلامتی پی خواهید برد. در طبقه اول این مجموعه سالن ورزشی و استخر قرار دارد و در طبقه های دوم، سوم و چهارم ورزشهای بولینگ، کارتینگ و بازی های مخصوص کودکان قرار گرفته است. در این مکان رستوران هایی با غذا های محلی و فست وفود ها برای سلیقه های مختلف وجود دارد و همچنین کافه ها و شیرنیجات خوش رنگ وخوش شکل که اکثرا بچه ها دوست دارند.

آدرس: شهر باکو، خیابان سلیمان صانی آخوند اف، شماره8

atrium BAKU
atrium BAKU

مرکز کارتینگ وهیجان و رویداد (KARTING & EVENT CENTER)

مجموعه سرپوشیده کارتینگ دارای مساحت 4000 متر مربع می باشد و حدودا 500 متر مربع آن آسفالت کشی شده است وبرای پیست آماده گردیده است و در اینجا از مشهورترین مدل های ماشین شرکت های آلمان نیز استفاده شده است.

این مکان درای پیست مدرن واستاندارد روز اروپا و با سن تماشاگران با ظرفیت 120 نفر ساخته شده است و همچنین کلاس های آموزشی برای کودکان و بزرگسالان و دوره های آمادگی مسابقات وجود دارد.

در این مجموعه انواع رستوران ها و کافه های نوشیدنی وانرژی زا برای ورزشکاران وجود دارد و همچنین برای کمک های اولیه در مواقع که حادثه ای اتفاق می افتد نیز سالنی جدا گانه وجود دارد

این مکان دارای سالن های خصوصی برای جشن و مراسم خاص مثل نوروز می باشد.

آدرس: شهر باکو، خیابان نفت، شماره 68/30. مرکز تجاری الیت.

karting BAKU
karting BAKU

مرکز پینت بال باکو(PAINT BALL CENTER)

ورزش پینت بال روز به روز در شهر باکو در حال گسترش است و جوانان علاقه زیادی به این ورزش در سال های اخیر پیدا کرده اند.

در این ورزش، ورزشکاران با گلوله های رنگی شلیک می کنند و ورزشکار با لباس مخصوص و کلاه مخصوص خود را در میدان جنگ احساس می کنند.

این ورزش برای بیرون راندن استرس های روزمره مناسب است و یکی از مجهزترین مکان های شهر باکو برای ورزش پینت بال می باشد.

این مجموعه در فضای باز و مکان جنگلی می باشد و برای تیراندازی از تفنگ های استاندارد و به روز استفاده می شود.

این مکان دارای پارکینگ نیز می باشد و همه امکانات وشرایط طوری فراهم شده است که ورزشکاران عزیز به راحتی استفاده کنند وگذراندن اوقات در اینجا لذت ببرند.

آدرس: شهر باکو، بخش کشله، جنب انبار مرکزی گوشت

painboll BAKU
painboll BAKU

مرکز بازی (GAME CENTER)

مرکز بازی و سرگرمی و تفریح و استراحت شهر باکو دارای امکانات زیر می باشد: سینمای 7 بعدی، فیلم سیاه و سفید، فیلم رنگی ، و مشهورترین فیلم های سینمای دنیا و همچنین بازی های شبیه سازی شده می باشد.

و از دیگر امکانات سالن بازی بوئینگ ، رستوران های مختلف ومشهور که غذایشان زبانزد همه می باشد و انواع غذاهای محلی و غیر محلی را ارائه می دهند و همچنین کافی شاپ ها با منوی های مختلف آماده میزبانی می باشند.

آدرس: شهر باکو، خیابان تبریز، شماره 44، مرکز تجاری مترو پارک، طبقه 6.

geym-center

مجموعه صخره نوردی (Green ROCK)

صخره نوردی در محیط واقعی بستگی به شرایط آب و هوایی دارد که همیشه این شرایط در فصول مختلف سال مساعد نمی باشد و به همین علت تاسیس دیوار مصنوعی در داخل سالن سرپوشیده مناسب به نظر می آید.

این سالن برای ورزشکاران حرفه ای که می خواهند برای مسابقات آماده شوند و هم برای ورزشکاران نیمه حرفه ای که می خواهند این ورزش را یاد بگیرند مناسب می باشد.

این دیوار تقریبا دارای 12 متر عرض و 17 متر ارتفاع می باشد و با وسایل ایمنی تجهیز و طوری ساخته شده است که واقعی به نظر می رسد.

آدرس: شهر باکو، خیابان سلاتین اصغر اف. شماره 10.

rock BAKU
rock BAKU

هالی وود (Hollywood)

مرکز تفریحی و استراحت و سرگرمی هالی وود دارای امکاناتی از قبیل: سالن بیلیارد، بولینگ، اتاق مخصوص بازی کودکان، سینمای 7 بعدی، انواع فست فود ها، چایخانه و کافی شاپ ها وقلیان خانه و فروشگاه بزرگ می باشد.

آدرس: شهر باکو، منطقه شهری شماره 8. تقاطع خیابان آزادی و سلیمان خانی آخوندف

hallywood BAKU
hallywood BAKU

شهر بازی (Luna Park)

رفتن به این شهر بازی زیبا و مفرح هم برای بزرگ تر ها و هم برای بچه ها جذاب و سرگرم کننده می باشد و اوقات فراغت آنها را پر می کند چون هر گونه شرایط برای تفریح و سرگرمی خانواده ها فراهم شده است.

عموما این پارک با وسایل بازی استاندارد و روز دنیا که از کشور هایی مثل ایتالیا و امریکا آورده شده است تجهیز شده است.

و در کنار این وسایل بازی، رستوران ها و کافی شاپ های مختلف نیز می باشد.

آدرس: شهر باکو، بزرگراه نوبل. شماره57

luna-park BAKU
luna-park BAKU

مجموعه سنجش اعصاب با لیزر(ETX LAZER STRIKE)

شرکت (ETX) از سال 2011 فعالیت خود را در شهر باکو آغاز کرد و با فراهم آوردن مجموعه سرپوشیده و دوستانه توانسته است افراد زیادی را جلب کند.

هدف اصلی از تاسیس این مکان را می توان ریلکسیشن، افکار هدفمند، کشف مسیرهای جدید و در عین حال در جایگاه بازیکن قرار گرفته و هیجان های کاذب خود را خالی می کند.

در این مکان مجموعه ای از بازی های ویدیوئی معاصر و با موضاعات مثبت وبدون خشونت وبا کیفیت وجود دارد.

با فراهم آمدن امکانات متعدد برای سلیقه ها و رده های سنی مختلف مناسب می باشد و می توان این را نیز گفت که این مجموعه توانسته است با مجموعه های مشابه خود در امریکا و اروپا رقابت داشته باشد.

آدرس: شهر باکو، خیابان شمالی عزیز بی اف، مرکز تجاری ژاله، طبقه 4.

LAZER BAKU
LAZER BAKU

مرکز بزرگ سرگرمی (MEGA FUN)

مجموعه بزرگ مگا فون در مکانی به مساحت 15000 متر مربع تاسیس شده است و یکی از مجهزترین مراکز بزرگ سرگرمی در اروپا می باشد.

در این مرکز برای استفاده گروه سنی مختلف 206 شهر به صورت نمادین در این مکان شبیه سازی شده است و با توجه به خصوصیات جغرافیای آن کشور وسایل و بازی های مناسب و مطابق با استاندار روز اروپا ایجاد شده است.

مثلا: شهرهای لندن، توکیو، مسکو، استانبول و باکو و آلمان از جمله این شهرها می باشد.

در بخش شهر مسکو می توان اسکی روی یخ را بازی کرد و در قسمت شهر ایتالیا می توان در دریای ونیز قایقرانی کرد.

در بخش شهر آلمان می توانید در مسابقات ماشین سواری شرکت کنید.

آدرس: شهر باکو، بزرگراه نوبل، شماره 15، مرکز تجاری آزور، طبقه 3.

mega-fun
mega-fun

مترو پارک (METRO PARK)

مرکز تفریحی و سرگرمی مترو پارک افراد مختلف از گروه سنی مختلف را توانسته جلب نمایید.

این مرکز تفریحی در مساحتی حدودا 22 هزار متر مربع و به صورت سرپوشیده ساخته شده است.

مترو پارک بزرگ ترین مرکز تجاری و تفریحی شهر باکو در حال حاضر می باشد.

طبقات مختلف این مرکز شامل: فروشگاه های برند های مختلف لباس، رستوران ها، کافه ها و مارکت بزرگ و انواع بازی های تفریحی مثل: بولینگ و دیگر بازی ها می باشد.

آدرس: شهر باکو، خیابان تبریز، شماره 44، جنب ایستگاه مترو نرمان نرمان اف. مرکز تجاری مترو پارک

metropark BAKU
metropark BAKU

مرکز تفریحی پارک پلیوس (PARK PLYUS)

در این مکان همه چیز برای استراحت و تفریح آماده و مهیا می باشد از جمله: فروشگاه های برندهای مختلف لباس، رستوران ها، کافه ها و مارکت و فروشگاه بزرگ و انواع بازی های تفریحی مثل: بولینگ ودیگر بازی ها، استخر، سونا، سالن بدنسازی، کلاس رقص، جکوزی، تفریحات مخصوص سنی کودکان، سینما چند بعدی، آتلیه عکس، سالن برگزاری جشن تولد و مراسم کوچک و خصوصی و هزاران امکانات متعدد و متنوع دیگر وجود دارد که هدفشان کمک به مراجعه کنندگان برای گذران بهترین اوقات فراغت می باشد.

آدرس: شهر باکو، بخش باکی خان اف، خیابان مختار فتحعلی اف، مرکز تجاری پارک پلیوس.

plyus

مرکز تفریحی پارک بلوار(PARK BULVAR)

مرکز پارک بلوار از مشهورترین مراکز تفریحی و تجاری شهر باکو می باشد.

این مرکز تفریحی در کنار پارک بلوار خزر قرار گرفته است و ناگفته نماند که بگوییم پارک بلوار یکی از مکان های معروف و مهم شهر باکو می باشد که مراسم ویژه نوروز ودیگر مراسم رسمی با حضور رئیس جمهور در آنجا انجام می گیرد و همیشه پر ازدحام می باشد و از مکان های توریستی این شهر است.

طبقات مختلف این مرکز شامل: فروشگاه های برند های مختلف لباس، رستوران ها، کافه ها و مارکت بزرگ و انواع بازی های تفریحی مثل: بولینگ و دیگر بازی ها می باشد.

آدرس: شهر باکو، بزرگراه نفتچیلار، مرکز تجاری پارک بلوار

BOULEVAR PARK
BOULEVAR PARK

 

 

نقشه گوگل

درجه هتل:

وضعیت تور:

پیشنهادهای ویژه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *