پکیج آنتالیا ویژه بهار

جزئیات تور

  • قیمت: 18.900.000
  • مدت: 6شب و 7روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-02-13
  • پکیج آنتالیا : مشاهده پکیج

تور آنتالیا  | 6 شب و 7روز

نرخ کودک باتخت بر اساس 1 کودک در هر اتاق محاسبه میشود در صورت وجود 2کودک و یا بیشتر نرخ حتما با کانتر فروش چک شود.

نرخ کودک زیر دوسال 1.990.000 تومان میباشد.

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت فرودگاهی با پرواز پگاسوس  ، اقامت در هتل با صبحانه ، لیدر فارسی زبان ، بیمه مسافرتی

شرایط تور آنتالیا

*همراه داشتن گذرنامه 7 ماه اعتبار و در مسیر برگشت نتیجه تست منفیpcr با اعتبار 72 ساعت و یا کارت واکسن دیجیتال ( واکسن های مورد تائید سازمان بهداشت جهانی ) الزامی می باشد.

*مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده آژانس درخواست کننده می باشد.

به دلیل نوسانات نرخ ارز پرداخت  50 % هزینه تور نوروز آنتالیا در زمان ثبت نام الزامی می باشد در صورت پرداخت کمتر هنگام تسویه ما به تفاوت ارزی دریافت می شود.

اطلاعات مهم در مورد سفر به آنتالیا ترکیه

پیش شماره ی  این کشور 90+میباشد.
واحد پول کشور لیر ترکیه است.
زبان رسمی مردم ترکی استانبولی است.
مذهب اکثرمردم این کشور سنی می باشد.
اختلاف زمان ترکیه با ایران حدود 30-دقیقه است.
مسافرت به این کشور احتیاجی به ویزا ندارد.

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا ترکیه

شهر آنتالیا در تمامی ایام سال میزبان گردشگران بسیار از نقاط مختلف دنیا است.بهترین زمان سفر به آنتالیا متناسب با سلیقه و شرایط گردشگران متفاوت است در ادامه بهترین زمان سفر به آنتالیا را براساس شراط آب و هوایی برسی می کنیم

سفر به آنتالیا در بهار

ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار، آب و هوایی معتدل به آن داده است. محوده دمایی میانگین این فصل، ۱۶٫۳ تا ۲۵٫۴ درجه سانتی‌گراد است و هرچه به‌سمت ماه‌های پایانی می‌رویم، با آب و هوایی گرم‌تر روبه‌رو می‌شویم.

بارش موثر باران (بیشتر از ۲۵٫۴ میلی‌متر در ماه) به غیر از یک تا دو روز در ماه، در این فصل نادر است. فصل بهار دومین زمان سفر شلوغ گردشگری در آنتالیا به شمار می‌آید و همین امر این زمان از سال را تبدیل به زمانی ایدئال برای گشت و گذار در شهر کرده است.

آنتالیا سرزمین جشنواره‌های مهیج و فستیوال‌های بین‌المللی است که سالانه توریست‌ها و گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به سوی خود می‌کشاند.از آنجایی که جشنواره‌های زیادی در فصل بهار برگزار می‌شوند، این فصل را می‌توان زمان بهتری برای شرکت در فستیوال‌ها دانست.

سفر به آنتالیا در تابستان

اگر می‌خواهید به پارک آبی آنتالیا بروید؛ قایق سواری کنید؛ در سواحل آن آفتاب بگیرید؛ شنا کنید و تفریحات آبی و هوایی شگفت‌انگیز آن را امتحان کنید؛ فصل تابستان را انتخاب نمایید. در این فصل آب و هوای آنتالیا به اوج گرما و رطوبت خود می‌رسد و شرایط برای یک آب‌تنی دلچسب مهیاست.  بنابراین بهترین زمان سفر به آنتالیا برای بهترین تجربه از تفریحات آن فصل تابستان به ویژه اوایل شهریور ماه شناخته می‌شود.

سفر به آنتالیا در پاییز

دمای میانگین فصل پاییز ۱۹٫۹ تا ۳۱٫۱ درجه سانتی‌گراد است که با وجود باد و رطوبت، فضایی دلپذیر برای بازدید از شهر فراهم می‌کند. این فصل شاهد یک تا دو روز در ماه، بارش باران موثر است. گردشگران کمتری با توجه به آب و هوا در این فصل در شهر دیده می‌شوند، بنابراین قیمت هتل‌ها مقرون به‌صرفه‌تر هستند.

سفر به آنتالیا در زمستان

زمستان را می توان مرطوب ترین و در عین حال سرد ترین فصل شهر آنتالیا دانست، گردشگران کمی در فصل زمستان به شهر سفر می کنند چرا که در این فصل شاهد بارش برف و باران و همچنین کاهش دما هستیم، خوب است بدانید که در دی ماه دمای هوای آنتالیا به -10 درجه نیز می رسد، اما در صورتی که تمایل دارید سفری ارزان تر و آرام به آنتالیا را تجربه کنید می توانید در فصل زمستان به این شهر بروید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

شرایط دریافت ویزای ترکیه

ایرانیان می‌توانند بدون داشتن ویزا به ترکیه سفر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

پگاسوس