تور ترکیبی سریلانکا (کلمبو + کندی + بنتوتا)

جزئیات تور

  • قیمت: 650$+34.900.000
  • مدت: 8 شب و 9روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-01-10
  • پکیج سریلانکا: مشاهده پکیج

تور سریلانکا 8شب و 9روز

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت با پرواز هواپیمایی ایرعربیا، ترانسفر فرودگاهی، 8 شب اقامت در هتل با پذیرایی بوفه ، ترانسفر بین شهری ، بیمه مسافرتی

شرایط تور

نرخ کودک زیر 2 سال با کانتر چک شود.

 مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد.

برای افراد بالای 60 سال، هزینه بیمه جداگانه به عهده مسافر و الزامی است.

اطلاعات مهم در مورد سفر به سریلانکا

سریلانکا، کشوری در جنوب قاره آسیا در جوار اقیانوس هند است و به همین خاطر به سریلانکا لقب کشور سواحل بی انتها نیز داده شده است.

این کشور زیبا دارای آثار تاریخی متعدد، مردمان مهمان نواز، جاذبه های طبیعی و گردشگری و غذاهای متنوع و لذیذی است که همگی دست در دست هم داده اند و سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان هستند.

واحد پول: روپیه

کد تلفن کشور: ۹۴+

زمان محلی: ۵ ساعت و نیم جلوتر از تهران (۵+ GMT)

زبان رسمی: تامیل/ سینهالی

دین اکثریت مردم: بودایی و برهمایی

سبک تفریحات در سفر سریلانکا : گردش در سواحل زیبا و طبیعت همیشه سبز، ورزش های آبی، بازدید از پارک های جنگلی و حیات وحش، آثار باستانی، شرکت در مراسم و جشنواره های محلی ، موج سواری در سریلانکا ، مسابقات توک توک ، رفتینگ در رودخانه ، بالون سواری در سریلانکا و سافاری

بهترین زمان سفر به سریلانکا

سری لانکا  به عنوان بیست و پنجمین جزیره بزرگ دنیا یاد می کنند. جزیره ای که در تمام قسمت های خط ساحلی آن تا چشم کار می کند، درخت نخل دیده می شود. سریلانکا به خاطر اینکه به خط استوا نزدیک است، در کل سال دمایش در حدود 27 درجه سانتیگراد است و هوای آن در روزهایی که بارانی نباشد، برای تفریحات ساحلی عالی است.

سریلانکا در فصل های مختلف

شهرهایی مثل کلمبو، کندی و بنتوتا جزء محبوب ترین شهرهای توریستی سریلانکا هستند و همگی در حوزه غربی و جنوب غربی سریلانکا واقع شده است.

با این اوصاف می توان گفت که بازه زمانی اواسط مهر تا اواسط فروردین بهترین زمان سفر به این شهرهای دیدنی در سریلانکاست. این شهرها در کل سال دمای 27 تا 29 درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.

اما مساله اینجاست که فصل بارانی از اواسط فروردین در این شهرها شروع می شود و تا اواسط مهر نیز ادامه پیدا می کند. لازم به ذکر است که هوای این شهرهای زیبا در سریلانکا از اواسط فروردین تا اواسط تیر از همیشه بارانی تر است.

از آن طرف فصل پاییز و زمستان یا دقیق تر بگوییم اواسط مهر تا اواسط فروردین بهترین زمان برای سفر به  سریلانکا می باشد. البته این را هم بگوییم که در دو ماه مهر و آبان، امکان مواجه شدن با بارش های ناگهانی وجود دارد و شما باید برای سفر به سریلانکا در این دو ماه با این احتمال بارش باران کنار بیایید.

پس اگر می خواهید که ریسک بارانی بودن روزهای سفرتان به سریلانکا را به حداقل برسانید، بهتر است که از حوالی آذر تا اواسط فروردین راهی این کشور بشوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *