تور مارماریس

جزئیات تور

  • قیمت: 30.180.000
  • مدت: 6 شب و 7 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-05-12
  • تور مارماریس: مشاهده پکیج
  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت فرودگاهی معراج ، ترانسفر فرودگاهی ، 6شب اقامت در هتل با خدمات کامل ، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی 

اطلاعات تور مارماریس

تور مارماریس

6 شب و 7 روز

خدمات تور مارماریس

بلیط رفت و برگشت فرودگاهی پروازمعراج ، ترانسفر فرودگاهی ، 6شب اقامت در هتل با خدمات کامل ، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی

نرخ کودک زیر دو سال 1.900.000 تومان و نت می باشد.

اطلاعات مهم درمورد سفر به مارماریس ترکیه

 مارماریس  شهر بندری کوچکی در کشور ترکیه است ، شهری بندری و تفرجگاه توریستی در سواحل مدیترانه است که در استان موغلا، جنوب غربی ترکیه، در امتداد خط ساحلی ریویرا ترکیه واقع شده است. مارماریس یک مکان عالی برای زمانی است که به دنبال تعطیلات آرام و راحت هستید، جالب است بدانید که این جزیره دارای یک ساحل خیره‌کننده و یک شهر قدیمی جذاب است که قدمت آن به دوره عثمانی می رسد.

  • پیش شماره ی  این کشور 90+میباشد.
  • واحد پول کشور لیر ترکیه است.
  • زبان رسمی مردم ترکی استانبولی است.
  • مذهب اکثرمردم این کشور سنی می باشد.
  • اختلاف زمان ترکیه با ایران حدود 30-دقیقه است.
  • مسافرت به این کشور احتیاجی به ویزا ندارد.

بهترین زمان سفر به مارماریس

سفر به مارمارماریس در بهار

آب‌ و هوای مارماریس در فصل بهار معتدل است. اگر شب‌های خنک را می‌پسندید و هوای گرم را دوست ندارید، اوایل بهار بهترین زمان برای سفر به مارماریس است. دمای هوا در روزهای اول بهار بالاتر از هفده درجه سانتی‌گراد نمی‌رود و شب‌ها هم کمتر از چهار درجه سانتی‌گراد نمی‌شود. البته به‌ مرور که به ماه‌های میانی بهار نزدیک می‌شویم، دمای هوا بیشتر می‌شود و در اواخر بهار روزها و شب‌ها گرم‌تر خواهند شد. نگران بارش‌های متوالی نباشید، بهار مارماریس فصلی خشک و کم باران است.

فصل بهار دومین زمان شلوغ گردشگری مارماریس است؛ و همین موضوع این فصل را زمانی ایدئال برای گشت‌وگذار با حضور کم گردشگران دیگر می‌کند.

فستیوال بین‌المللی قایقرانی مارماریس د ر این فصل (در ماه می ) برگزار میشود.

سفر به مارمارماریس در تابستان

در تابستان‌های مارماریس، خبری از باد و باران نیست. همین موضوع سیل گردشگران را به سمت این منطقه روانه می‌کند. قیمت هتل‌ها در این فصل بالا می‌رود و ساحل دریا شلوغ‌تر از همیشه است. دمای هوای مارماریس در روزهای تابستان به ۳۴ درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد. البته که شب‌های تابستانی هم گرم هستند و در بعضی از شب‌ها دما ۲۱ درجه سانتی‌گراد می‌شود.

ماه‌های ژوئن تا اوت، فصل داغ گردشگری از نظر حضور گردشگران در مارماریس هستند، بنابراین ممکن است با افزایش قیمت در هزینه هتل‌ها و پروازها روبه‌رو شوید.

سفر به مارمارماریس در پاییز

پس از تابستان سوزان و گرم مارماریس، پاییز برگ‌ریز در این شهر فرا می‌رسد. هنوز هم آب و هوای مارماریس در روزها و شب‌ها گرم است اما باد خنکی که می‌وزد، این گرما را قابل‌تحمل‌تر می‌کند. نشستن در ساحل شنی در عصرهای خنک پاییزی و تماشای غروب خورشید روی دریا، شگفت‌انگیز است.

دمای میانگین در فصل پاییز در محدوده ۱۹٫۹ تا ۳۳٫۳ درجه سانتی‌گراد است که با توجه به میزان رطوبت و وزش باد، به شما احساس دلپذیری القا خواهد کرد. حدودا در هر ماه به‌صورت میانگین ۱ تا ۳ روز بارش موثر برف یا باران وجود دارد. با توجه به آب و هوا، پاییز فصل خلوت گرشگری مارماریس است، بنابراین قیمت هتل‌ها و بلیط‌های هواپیما کاهش می‌یابد.

سفر به مارمارماریس در زمستان

دمای هوای روزهای زمستانی مارماریس حدود ۱۵ درجه و دمای هوای شب‌هایش حدود پنج درجه است. پس اگر سرمایی هستید از این سفر صرف‌نظر کنید.

البته که مارماریس روزهای گرم و آفتابی هم در زمستان دارد. برای پیدا کردن این روزها، باید آب و هوای یک‌ماهه آن را بررسی کنید. زندگی کردن حتی برای چند روز، در یک شهر ساحلی خلوت و زیبا مانند مارماریس، آرزوی هر گردشگری است. زمستان این رویای شما را برآورده می‌کند و مارماریس زیبا، با تمام جاذبه‌های تفریحی و تاریخی‌اش برای شما خواهد بود.

مارماریس در فصل زمستان برای گردشگران برنامه های متنوعی دارد ، موقع گشت زنی در ساحل و شهر می‌توانید نشانه‌های کریسمس را ببینید و بوی سال نو را احساس کنید. مسیحیان این منطقه در این زمان سر از پا نمی‌شناسند و برای برگزاری باشکوه سال جدید در تکاپو هستند. مسافران هم برایشان خوشایند است که در جشن کریسمس شرکت کنند و با آداب‌ و رسوم مسیحی‌ها بیشتر آشنا شوند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ویژه نوروز ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شرایط دریافت ویزای ترکیه

ایرانیان می‌توانند بدون داشتن ویزا به ترکیه سفر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

معراج