بهترین جشنواره های دسامبر در سراسر جهان

دسامبر زمان خوبی برای سفر است و جشنواره های فرهنگی شگفت انگیز زیادی در سراسر جهان در این زمان از سال برگزار می شود. هیچ راهی بهتر از شرکت در یک جشنواره محلی برای تجربه واقعی و تلاش برای درک یک فرهنگ وجود ندارد. در این جشنواره ها خاطرات موسیقی، غذا، مراسم و سنت ها برای همیشه با شما خواهد ماند. ما در این مقاله فهرست چند مورد از بهترین جشنواره های دسامبر در سراسر جهان را برای شما اماده کرده ایم. 

1. جشنوراه آستین

Other Worlds Austin 2022

جشنواره یکتا و تنها فیلم علمی تخیلی آستین ، این فیلم فوق‌العاده سه روزه دارای آثار سینمایی از طیف متنوعی از ژانرها مانند ترسناک، درام، علمی تخیلی و کمدی است. OWA شامل نمایش فیلم‌های بلند و کوتاه از جمله اولین نمایش جهانی و همچنین جلسات پرسش و پاسخ با کارگردانان و مؤلفان، بحث‌های پس از فیلم، مسابقات فیلمنامه، میکسرها، جوایز تماشاگران و مشارکت در فرش قرمز است.

2.شب های کریسمس روزنبرگ

Rosenberg Christmas Nights 2022

شب های کریسمس روزنبرگ یک رویداد تعطیلات با مجموعه ای از فعالیت های شبانه برای شروع فصل تعطیلات است. بازدیدکنندگان می‌توانند هنگام قدم زدن در چراغ‌های تعطیلات، فروشگاه‌های متنوع، نمایشگاه‌های فرهنگی و رستوران‌های مرکز شهر روزنبرگ را کشف کنند. رویدادهای آخر هفته نیز شامل روشنایی درخت کریسمس شهر، شام زیر ستاره‌ها، مراسم جشن کریسمس مبارک و انواع دیگر جشن‌های خانوادگی است.

3.هنر بازل میامی

Art Basel Miami Beach 2022

درباره این جشنواره یک نمایش چهار روزه هنر بازل میامی، از زمانی که برای اولین بار در سال 2002 راه اندازی شد، مدت ها پس از نامگذاری نمایشگاه اصلی در سوئیس در سال 1970، چنان اکوسیستم هنری پر از تنوع ایجاد کرده است که در این نمایش چهار روزه که میامی را فرا می گیرد، چیزی برای همه وجود دارد.

بسیاری از قطعات باورنکردنی حدود 1000 دلار قیمت دارند که می‌توانید آن‌ها را از نمایشگاهی که بیشترین بحث را در مورد هنر جهان دارد به خانه ببرید.

4. رژه کریسمس

Downtown Madera Candlelight Christmas Parade 2022

همه عاشق تماشای یک رژه خوب و احساس هیجان با عبور همه شناورهای تزئین شده هستند، اما Madera ایده رژه را به سطح کاملاً جدیدی می برد. آنها چراغ‌ها را روی تراکتورها، ماشین‌ها و ماشین‌های آتش نشانی می‌زنند، منتظر می‌مانند تا هوا تاریک شود و سپس شهر را روشن می‌کنند! این واقعاً یک پیچ منحصر به فرد است که باعث خوشحالی جمعیت می شود. بازدیدکنندگان همچنین می توانند با قدم زدن در خیابان و لذت بردن از شراب سازی های متعدد در طول مسیر، اوقات خوبی را سپری کنند!

5.نورپردازی روستای کریسمس فلاتونیا

Flatonia Christmas Village Lighting 2022

هر ماه دسامبر، جامعه فلاتونیا برای روشنایی دهکده کریسمس گرد هم می آیند. این شهر با هزاران چراغ تعطیلات روشن شده است تا شما را در روحیه کریسمس قرار دهد. پس از نورپردازی، بچه‌ها می‌توانند برای ملاقات با بابانوئل و گرفتن عکس به آلاچیق سفر کنند.

همچنان شما می توانید برای اطلاعات درباره ی تور باکو نیز به سایت ایسان پرواز مراجعه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *