جیزرو قشم ، اقامتگاه جذاب فضایی در ایران!

هتل جیزرو قشم

درباره هتل جیزرو قشم

هتل جیزرو اقامتگاهی بومگردی بسیارشبیه به سیاره مریخ میباشد ، سازندگان و طراحان خلاق و زبده در قشم توانستند باساخت این اقامتگاه ها و با خلاقیتی که داشتند فضایی شبیه به مریخ را شبیه سازی کنند که با اقامت در این هتل‌های زیبا حس و حال فضا را در شما ایجاد کند.

هتل خارج از شهر قشم و در محیطی آرام و بکر و با دید دریای نیلگون خلیج فارس است. و اقامت در این هتل متفاوت تجربه ای هیجان انگیز و بی نظیر برای شما خواهد بود.

این مکان ساحلی و نزدیک دریاست، هتل در مکانی قرار دارد که یکطرف دریا و طرف دیگر کویری و کوهستانی است و همین امر باعث شده این مکان را به مکانی فضایی و رویایی تبدیل کند.

رستوران این هتل نیز برقرار است و شما بدون اقامت هم میتوانید از این رستوران استفاده کنید اما به دلیل محدود بودن ظرفیت رستوران باید یک روز قبل رزرو خود را انجام دهید.

هتل دارای سوییت های دونفره بسیار شیک و لوکس و با تمام امکانات رفاهی است که تجربه اقامتی آرام و رویایی را برای گردشگران جزیره قشم به ارمغان می آورد.

جیزرو در واقع  دهانه‌ای برخوردی در مریخ است ، قطر دهانه حدود ۴۹ کیلومتر است و در حدود ۳٫۹ بیلیون سال پیش تشکیل شده‌است. زمانی این دهانه پر از آب بوده و سرشار از رسوبات رسی است 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی (تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی ( تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *