بزرگترین پیست اسکی دنیا در دبی

اسکی دبی

درباره پیست

شاید تا همین چند سال پیش، اگر کسی به شما می گفت در شهری کویری می توانید اسکی کنید، فکر می کردید عقلش را از دست داده است،اما در حال حاضر می توانید در شهر دبی، شهری که دمای هوا در آن تا ۵۰ درجه هم می رسد، اسکی کنید. پیست اسکی دبی ، بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده در دنیا است. جالب است بدانید، در این پیست ۶ هزار تن برف سفید خالص وجود دارد که به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده ی دنیا، از آب شدن آن ها جلوگیری می شود. این پیست اسکی ۴۰۰ متر طول و ۵ مسیر اسکی دارد.

این واقعاً یکی از برترین فعالیت های داخلی دبی است. با پنگوئن‌ها بازی کنید، یک آدم برفی بسازید، از تپه‌ها به پایین غلت بزنید، سوار باب‌سله دوقلو شوید یا در یک غار برفی کاوش کنید. همچنین می‌توانید روی زیپ‌لاین یخ‌زده بروید یا با تله سی کلاسیک به بالای تپه بروید، جایی که می‌توانید تا انتهای آن اسکی کنید.

در تمام طول سال برف واقعی و شرایط زمستانی واقعی را در یک مرکز خرید تجربه کنید. برای استراحت پس از یک جلسه در اینجا، از میان انبوهی از گزینه‌های غذاخوری در مرکز خرید، از دین تای فانگ گرفته تا قبیله‌ها، انتخاب کنید، یا در سینماهای VOX به یک فیلم پرفروش بپردازید.

امکانات پیست

این استراحتگاه سرپوشیده که در نوامبر 2005 افتتاح شد، دارای یک کوه سرپوشیده به ارتفاع 85 متر (معادل یک ساختمان 25 طبقه) با 5 شیب با شیب و سختی متفاوت است،  از جمله یک دوی به طول 400 متر، اولین بار در جهان. روکش الماس مشکی داخلی، و ویژگی های مختلف (جعبه، ریل، کیکر) که به طور منظم تغییر می کنند. آسانسور چهارگانه و یدک‌کش اسکی‌بازان و اسنوبوردها را به بالای کوه می‌برد. تجهیزاتی مانند اسکی و کاپشن همراه با بلیط ارائه می شود و می توانید تجهیزات را از فروشگاه های اطراف خریداری کنید. در مجاورت دامنه ها، یک منطقه بازی پارک برفی به مساحت 3000 متر مربع است که شامل مسیرهای سورتمه و سورتمه، سرسره بدنه یخی، برج های کوهنوردی، گلوله های برفی غول پیکر و یک غار یخی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *