استانبول بریم کدوم مرکز خرید؟

مراکز خریدی که در سال های اخیر یکی پس از دیگری در استانبول افتتاح شده اند ،در تعطیلات آخر هفته و همزمان با سینماها و رویدادهای فرهنگی، محل فرار خانواده های دارای فرزند هستند. بیش از 200 مرکز خرید در اندازه های مختلف در استانبول وجود دارد. در زیر می توانید لیستی از بهترین مراکز خرید استانبول را که برای شما انتخاب کرده ایم، بیابید.

1.کانیون – لونت

Kanyon – Levent

Kanyon AVM یک محیط خرید دلپذیر با مساحت 40000 متر مربع، 117 فروشگاه و 26 رستوران در 4 طبقه، 9 سالن سینما، باشگاه سلامت و ورزش، پارکینگ با ظرفیت 2300 خودرو، بهترین برندهای ترکیه و جهان، رستوران های لذیذ، کافه ها، سینما و  فضای باز خریدی راحت و مفرح را برای شما به ارمغان می آورد.

ساعات کاری مرکز : همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

راه های دسترسی : می توانید در ایستگاه Levent یا با استفاده از تمام اتوبوس های IETT که در مسیر Maslak-Beşiktaş و مینی بوس Sarıyer-Beşiktaş حرکت می کنند، از مترو پیاده شوید.

2.آک مرکز – اتیلر

Akmerkez – Etiler

Akmerkez یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مراکز خرید استانبول است که دارای 246 فروشگاه با برندهای ترکی و جهانی، پارکینگی برای 1500 خودرو، سالن سینما، رستوران و کافه می باشد.

ساعات کاری مرکز : همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

راه های دسترسی : می توانید در ایستگاه Levent از مترو پیاده شوید یا با اتوبوس های IETT که در سمت Levent / Etiler حرکت می کنند، بروید.

3.جواهیر – شیشلی

Cevahir – Şişli

Cevahir AVM با نزدیک به 300 فروشگاه در 6 طبقه، یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 2500 وسیله نقلیه، سالن های سینما، کافه ها و رستوران ها و سرگرمی های نامحدود در FunLab، محیط خرید دلپذیری را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان می توانند با تمام اعضای خانواده خود در کنار هم از خرید کردن لذت ببرند.

ساعات کاری مرکز : همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

راه های دسترسی :می‌توانید در ایستگاه Şişli/Mecidiyeköy یا با استفاده از تمام اتوبوس‌های IETT که در مسیر Şişli/Mecidiyeköy  کار می‌کنند، از مترو پیاده شوید.

4.ویاپورت آسیا – پندیک

Viaport Asia – Pendik

365000 متر مربع، 250 فروشگاه، پارکینگ 4000 ماشین، شهربازی و شهربازی فضای باز، سینما. فروشگاه های اوت لت در مرکز خرید وجود دارد که در مفهوم خیابان طراحی شده اند. همچنین باشگاه پونی و مرکز تفریحی برای کودکان، سالن های بولینگ و سینما برای جوانان و خانواده ها وجود دارد. 

ساعات کاری مرکز : همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00
راه های دسترسی : * اتوبوس های IETT (132K، 134، 130H، 16KH، KM25، KM27) * مینی‌بوس‌ها (پندیک کورتکوی / ویاپورت، پنیک / ولیبابا / ویاپورت، کارتال / سلطان‌بیلی / ویاپورت، دودولو / یدپا / ویاپورت، چکمکوی / معادن / ویاپورت)

5.مرکز خرید میدان عمار – اوسکودار

Emaar Square Mall – Üsküdar

مرکز خرید میدان عمار بزرگترین مرکز خرید در سمت آناتولی و سومین مرکز خرید بزرگ استانبول است. این مرکز خرید که در Üsküdar واقع شده است، با موقعیت مرکزی و منطقه وسیعی که دارد، بسیار سودمند است. این بنا که 138 هزار و 423 متر مربع مساحت دارد، از این ویژگی بسیار بیشتر استفاده کرده است. در همان زمان، میدان عمار تنها باغ وحش و آکواریوم زیر آب و تنها سینمای 4DX سمت آناتولی را دارد.

ساعات کاری مرکز : همه روزه از ساعت 10:00 الی 22:00

راه های دسترسی : – با استفاده از Kadıköy – خط مترو Kartal – در ایستگاه Göztepe پیاده شوید – از ایستگاه Üsküdar و Emaar Mall وارد Dolmus شوید: روبروی ایستگاه آتش نشانی، ورودی پارک بوهارا

همچنین برای کسانی که قصد خریدی ارزان و به صرفه دارند پیشنهاد ما خرید از بازار های ملقب به سوسیاته پازاری Sosyete Pazarı یا همان بازار قشر مرفه  است.

بازارهای قشر مرفه  استانبول شما را تضمین می کنند که ارزان ترین و بهترین کیفیت را در بین انواع محصولات پیدا کنید. از دمپایی گرفته تا پرده، از فرش گرفته تا مایو، می‌توانید از غرفه‌هایی که هر نیازی را برآورده می‌کنند، میوه و سبزیجات بخرید.

در نظر داشته باشید شما دبرای کسب اطلاعات درباره تور باکو نیز می توانید به سایت آیسان پرواز مراجعه نمایید.

(لازم به ذکر است که محصولات این بازار ها از نظر درجه کیفیتی نسبت مراکز معرفی شده در جایگاه پایینتری قرار دارند .)

                             

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *