جشنواره لواز آرایشی بهداشتیBeautyWorld دبی

جشنواره beautyworld Middle East دبی

Beautyworld Middle East نمایشگاه پیشرو در زمینه لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی و زیبایی، عطر و امکانات اسپا در خاورمیانه است که در مرکز تجارت جهانی دبی به صورت حضوری برگزار میشود.

این نمایشگاه در اصل از Gulf Beauty که در سال 2002 توسط Frankfurt Messe خریداری شد و با نامی جدید، مفهومی جدید و برنامه ای جدید مجهز شد، تغییر شکل داد.

اکنون این نمایشگاه بخشی از یک سری نمایشگاه های بسیار موفق با نمایشگاه های فرانکفورت و ژاپن است. این نمایشگاه با جهت گیری قوی بین المللی خود کمک قابل توجهی به توسعه صنعت زیبایی و سلامتی در این منطقه کرده است.

شرکت تو این نمایشگاه چه سودی داره؟

*برگزاری سمینار و آموزش

*تخفیف روی محصولات

*مشخص شدن ترند های جدید صنعت زیبایی

این پلتفرم ارتباطی و اطلاعاتیبه شرکت‌های غرفه‌دار این فرصت را می‌دهد تا در اینجا مخاطبان برجسته‌ای را ارائه کنند. با توجه به سبد محصولات و خدمات گسترده آن، بازدیدکنندگان از جمله صاحبان سالن، خرده فروشان، فیزیوتراپیست ها و تازه واردان صنعت می توانند یک دید کلی از آخرین پیشنهادات و آخرین نوآوری های غرفه داران به دست آورند. اطلاعات بیشتر در مورد آخرین پیشرفت ها و روندهای بازار و خدمات صنعت آرایشی، سلامتی و زیبایی نیز ارائه می شود.

در این جشنواره شما در کنار 1790 غرفه‌دار دیگر برای جلب نظر بیش از 44000 خریدار و متخصص زیبایی از سراسر جهان رقابت می‌کنید. Beautyworld خاورمیانه با 25 غرفه ملی، واقعاً تصویری از روندهای جهانی است.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

رایحه درمانی ، محصولات مرتبط با حمام  ،محصولات مرتبط با سلامتی ، اقلام زیبایی و لوازم آرایشی ، مکمل های غذایی ، اقلام داروخانه ای ، محصولات مراقبت از مو ، محصولات مراقبت از دهان ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، ارائه تنوعی از عطرها و ادکلن ها ، کرم های ضد آفتاب متنوع ، محصولات مرتبط با مانیکور( زیبایی دست ها و ناخن ها) ، محصولات مرتبط با پدیکور( زیبایی پاها و ناخن ها) ،تخت های برنزه کننده

تاریخ برگزاری جشنواره

Beautyworld Middle East در 3 روز از دوشنبه 30 اکتبر تا چهارشنبه 01 نوامبر 2023 (دوشنبه هشتم آبان ماه تا چهارشنبه دهم آبان ) در دبی برگزار می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *