ساکن جزیره‌ای در ایتالیا شوید با ۱۵ هزار یورو پاداش

ساکن جزیره‌ای در ایتالیا بشوید ۱۵ هزار یورو هم پاداش بگیرید!

در این مقاله درباره ی ساکن جزیره‌ای در ایتالیا شوید با ۱۵ هزار یورو پاداش با یکدیگر همراه خواهیم بود . اگر همیشه رویای زندگی در یک جزیرۀ آفتابی را داشتید، اکنون این فرصت به دست آمده: مقامات ایتالیا (Italy) به افرادی که به جزیرۀ ساردینیا نقل مکان کنند ۱۵ هزار یورو پاداش می‌دهند.

این جزیره که دومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه محسوب می‌شود و برای سواحل شنی، آسمان آبی و آب‌های فیروزه‌ایش مشهور است، اکنون با مشکل جدی کاهش جمعیت روبروست. زیرا بسیاری از جوانان آن برای یافتن کار به خارج از این کشور مهاجرت کرده‌اند.

به همین دلیل دولت ایتالیا برای حل این مشکل، یک بودجۀ ۴۵ میلیون یورویی به عنوان کمک هزینۀ جابجایی برای افرادی در نظر گرفته که سکونت در ساردینیا را برگزینند.

شرایط استفاده از کمک هزینه مالی

برای اینکه ساکن جزیره‌ای در ایتالیا با پاداش 15 هزار یورو شوید ، اول اینکه برای استفاده از این کمک هزینه مالی، باید بطور کامل به شهر ساردینیا نقل مکان کنید؛ جایی که در حال حاضر کمتر از ۳ هزار نفر جمعیت دارد.

دیگر اینکه، دولت به همه متقاضیان رقم کامل ۱۵ هزار یورو را نمی‌دهد و رقم کمک مالی دریافتی نیز نمی‌تواند بیشتر از نیمی از کل هزینۀ خرید یا بازسازی خانه مربوطه در ساردینیا باشد.

دریافت کنندگان این کمک مالی نیز باید در ملک جدید خود بصورت تمام وقت زندگی کنند و ظرف ۱۸ ماه پس از ورود به این جزیره، باید برای اقامت دائم در ساردینیا ثبت نام کنند.

آشنایی با جزیره ساردینیا | ساکن جزیره‌ای در ایتالیا

جزیره ساردینیا دومین جزیره بزرگ ایتالیا پس از سیسیل است. با یک خط ساحلی صخره ای که فقط توسط سواحل عالی فیروزه ای، کبالت و آب سرولین قطع شده است، ساردینا برای سرزمین های اصلی ایتالیا است که هنوز هم برای اکثر مسافران غیراروپایی، گوهری کشف نشده است.

فراتر از سواحل خیره کننده خود، ساردینیا دارای فضای داخلی کاملاً دیدنی، مکان های باستانی که هزاران سال قبل از رم قرار داشته اند، موزه های کلاس جهانی، شهرهایی با هسته های تاریخی به خوبی محافظت شده و فرهنگ سنتی بوده که باعث می شود فراموش کنید هنوز در آن هستید.

اگر دوست دارید ترکیبی از تاریخ باستان، سنت‌ها و بیابان‌های وحشی را به نظاره بنشینید و کباب‌های لذیذ نوش‌جان کنید، جزیره ساردینیا گزینه‌ مناسبی برای شماست.

همچنبن شما برای استفاده از تور باکو نیز می توانید به سایت آیسان پرواز مراجعه کنید و تور خود را ثبت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *