غیرمعمول ترین هتل های جهان

گاهی اوقات نوع اقامتگاه در سفر می‌تواند اصلی‌ترین دلیل برای سفر کردن باشد.اکثر ما دوست داریم تا یک شب اقامت در قلعه قدیمی یا کاخ سلطنتی را تجربه کنیم. دراز کشیدن روی تخت هتلی در زیر آب‌های دریا تجربه لذت‌بخشی است که خیلی از گردشگران در آرزوی تجربه کردن آن هستند. با ما در این مقاله همراه باشید تا چند مورد از غیرمعمول ترین هتل های جهان را با هم بررسی کنیم.

1.هتل یخی، سوئد

 ICEHOTEL, SWEDEN

این هتل که در سال 1989 ساخته شد، اولین و بزرگترین هتل جهان است که از برف و یخ ساخته شده است و فقط از دسامبر تا آوریل در دسترس است. در طول پنج ماه بازدیدکنندگان از سراسر جهان این هنر را قبل از ذوب شدن در بهار تجربه می کنند. مفهوم بسیار جالبی است. هر سال، این هتل از ابتدا با طراحی کاملاً جدید بازسازی می شود. حتی یک کلیسای کوچک یخی نیز دارد.

10 Unique Hotels in the World: Icehotel

2.هتل کاستا ورد، استان پونتارناس، کاستاریکا

Hotel Costa Verde, Provincia de Puntarenas, Costa Rica

شعار هتل کاستاریکا کاستاریکا «هنوز بیشتر میمون‌ها از مردم…» است، اما ادعای دیگر آن برای شهرت این است که مهمانان می‌توانند شب را در یک بوئینگ 727 ارتقا یافته 1965 بگذرانند که به یک مهمانخانه لوکس دو خوابه تبدیل شده است. در حالی که شکل متمایز بدنه دست نخورده است، فضای داخلی کاملاً با چوب ساج محلی پوشیده شده است. پنجره ها منظره جنگل و اقیانوس را در سرتاسر هواپیما ارائه می دهند که بر روی تکیه گاه های بلند 50 فوتی قرار دارد و پاسیوهای سرپوشیده بر روی بال ها کشیده شده اند. اتاق خواب ها دارای تهویه مطبوع هستند و هر کدام دارای حمام مخصوص به خود هستند. شام را در آشپزخانه کوچک میل کنید یا از غذاهای محلی و نوشیدنی ها در El Avión، از رستوران و بار هتل کاستا ورد که در یک هواپیمای باری C-123 Fairchild قرار دارد، لذت ببرید که در ماجرای ایران-کنترا در دهه 1980 نقش داشت.

غیرمعمول ترین هتل های جهان

3.کاخ نمک، سالار دی اویونی، بولیوی

Palacio de Sal, Salar de Uyuni, Bolivia

Salar de Uyuniبولیوی با استفاده از نمک نمکدان معروف است Salar de Uyuni برای ایجاد یک هتل مجلل در وسط صحرای بولیوی، این مفهوم را یک قدم جلوتر برده است. تقریباً همه چیز در هتل 48500 فوت مربعی، از جمله ساختمان و مبلمان، از نمک ساخته شده است. هر یک از 30 اتاق ساده اما شیک با کفپوش چوبی دارای یک حمام اختصاصی با کاشی است و آب و هوای آن کنترل می شود. سکوهای تخت و صندلی های راحتی در قسمت مشترک نمکی هستند، اما پتوها و بالش های مخمل خواب دار اقامتی راحت را برای شما به ارمغان می آورد. پنجره‌های اتاق غذاخوری منظره‌ای پانوراما از نمک‌زار را قاب می‌کنند و وعده‌های غذایی شامل لاما و گوشت بره محلی و غذای مخصوص خانه، مرغ نمکی است. فراتر از منحصر به فرد بودن این هتل دورافتاده، جذابیت این منطقه، گستره ذن مانند بزرگترین نمکزارهای جهان و آسمان پر ستاره آن در شب است.

غیرمعمول ترین هتل های جهان

4.هتل درختی، سوئد

Treehotel, Sweden

وقتی به سوئد برمی گردیم و برای مجتمع زیبای Treehotel، چیزی در هوای اسکاندیناوی وجود دارد. در واقع، ما به معنای واقعی کلمه در حال صعود به هوای اسکاندیناوی برای این اتاق های مرتفع ساخته شده در درختان کاج بلند هاراد هستیم. شناخته شده ترین اتاق Mirrorcube است که منعکس کننده فضای سیلوان است.

غیرمعمول ترین هتل های جهان

5.اقامتگاه مانتا، تانزانیا

The Manta Resort, Tanzania

در مجمع‌الجزایر زنگبار تانزانیا، جزیره پمبا دارای سواحل شنی است که در آن می‌توانید به اقیانوس نگاه کنید و اتاق هتلی پیدا کنید که تمام انتظارات را نادیده می‌گیرد. اتاق سه طبقه زیر آب در مانتا ریزورت دارای یک تراس پشت بام، سطح همکف و بدیهی است که اتاقی در زیر امواج غوطه ور شده است. اتاق خواب زیر آب منظره ای 360 درجه را ارائه می دهد که با ورود جانوران دریایی در حال عبور بهبود یافته است.

غیرمعمول ترین هتل های جهان غیرمعمول ترین هتل های جهان

6.ویلا رئال زاکاتکاس، مکزیک

Quinta Real Zacatecas, Mexico

این هتل مدرن که در اطراف یک میدان گاوبازی قرن نوزدهمی ساخته شده است – جایی که خوشبختانه مبارزه در آن گذشته است – این هتل مدرن اکنون دارای اتاق‌های لوکسی است که مشرف به میدان مرکزی و باری ساخته شده در آغل‌های قدیمی حیوانات است. محیط مجلل نزدیک به بخش تاریخی شهر زاکاتکاس مکزیک است، اما به سختی می توانید دلیلی برای ترک هتل پیدا کنید. هنگامی که نمای بیرونی درست قبل از غروب آفتاب روشن می شود، مانند ماتادورهایی که زمانی اینجا ایستاده بودند، به نظر می رسد.

غیرمعمول ترین هتل های جهان

7.مانور زرافه، کنیا

GIRAFFE MANOR, KENYA

هر روز نیست که بتوانید با زرافه های زیبا صبحانه بخورید. اغلب از آن به عنوان یکی از اینستاگرامی ترین ویژگی های جهان یاد می شود. شما می توانید از اقامتی صمیمی در زرافه مانور لذت ببرید، جایی که این حیوانات به طور مرتب در وعده های صبح و عصر پذیرای مهمانان هستند. تنها 12 سوئیت مجلل وجود دارد، بنابراین یک تجربه بسیار منحصر به فرد است.

10 Unique Hotels in the World: GIRAFFE MANOR

8. آزولیک، مکزیک

AZULIK, MEXICO

آزولیک یک اقامتگاه بوم گردی در تولوم است که در آن جنگل با دریا ملاقات می کند. ویلاهای آنها برای ایجاد فضای استراحت و ارتباط مجدد طراحی شده است. کاملاً عالی است! این اقامتگاه بدون تهویه مطبوع، تلویزیون، وای فای یا برق تأثیر فناوری بر محیط زیست را کاهش می دهند.

10 Unique Hotels in the World: Azulik

9.موراکا، مالدیو

THE MURAKA, MALDIVES

موراکا اولین ویلای هتل زیر آب در جهان است. از طریق اسکله به استراحتگاه هتل های کنراد مالدیو جزیره رانگالی در هیلتون متصل است. این یک اقامتگاه لوکس دو طبقه با یک اتاق خواب اصلی است که در عمق 16 فوتی زیر سطح دریا در اقیانوس هند زیر آب است.

10.هتل های اینتل آمستردام زندام، هلند

 INNTEL HOTELS AMSTERDAM ZAANDAM, NETHERLANDS

این هتل 4 ستاره دارای نمای چشمگیری است. این سازه مجموعه ای متحرک از چندین خانه سنتی است که در منطقه یافت می شود. فضای داخلی اتاق های هتل منعکس کننده تاریخ منطقه Zaan است: محصولات سنتی، پیشگامان صنایع دستی محلی و خانواده هایی که منطقه را به شهرت جهانی رساندند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *