معرفی جزایر ناشناخته دنیا برای داشتن تعطیلاتی متفاوت

جزایر ناشناخته دنیا

بالی، هاوایی، سانتورینی. جزایر بزرگ جهان مطمئناً جای خود را در هر فهرست سفر رویایی دارند، اما جزایر ناشناخته  و مخفی ای در سراسر جهان پنهان شده اند که می توانید از آنها دیدن کنید.کسانی که می‌خواهند از شبکه دورتر شوند، می‌توانند به رودریگز، یک نقطه آتشفشانی تلخ در اقیانوس هند وسیع، صدها مایل دریایی از همسایگان در هر جهتی بروند. عاشقان راز می توانند جزیره اسکاندیناوی Sandön را انتخاب کنند، جایی که منظره مه آلود و جنگلی الهام بخش بسیاری از رمان های جنایی شده است ،رویای شما هر چه که باشد، در این فهرست متشکل از جزایر ناشناخته دنیا ، مقصدی برای مطابقت با آن پیدا خواهید کرد.

1.ویتنام: کان دائو

Vietnam: Côn Đảo

جزیره ویتنامی Phú Quốc ممکن است یک پوکت کوچک در نظر گرفته شود، اما کسانی که به دنبال دور شدن از مسیر پرتکاپو هستند، به سمت کون دوا، مجمع الجزایر کمتر شناخته شده در سواحل جنوب شرقی ویتنام می روند. یک پرواز یک ساعته از شهر هوشی مین شما را به Côn Sơn، بزرگترین عضو زنجیره 16 جزیره می رساند. در اینجا، صخره‌های گرانیتی سر به فلک کشیده با سواحل متروک و آب‌های آبی کریستالی هم مرز هستند

ساحل گرمسیری آمالفی را بدون جمعیت تصور کنید. اکثر اقامتگاه‌های Côn Sơn مکان‌های ارزان‌قیمتی مانند هاستل هستند، اگرچه تعداد کمی استراحتگاه بوتیک مانند استراحتگاه و اسپا بوتیک پولو کندور و سیکس سنس کان دائو وجود دارد.

یک موتور سیکلت کرایه کنید یا یک راهنمای خصوصی استخدام کنید تا شما را به دورافتاده ترین نقاط منطقه، از جمله فانوس دریایی بالای تپه قرن نوزدهمی و تالاب دیدنی Dam Tre Bay ببرد.

2.یونان: اسکوپلوس

Greece: Skopelos

جزیره اسکوپلوس با یک ساعت سواری با کشتی از اسکیاتوس (یا 15 دقیقه با یک قایق تندرو) بسیار عالی است (کوه های پنهان، میخانه های با سقف آبی، صدها کلیسای دوران بیزانس) که هالیوود ساحل کاستانی خود را به عنوان ساحل انتخاب کرد. مجموعه ای برای “ماما میا”. تقریباً تمام اتاق‌های هتل فصلی آدرینا ریزورت و اسپا و هتل خواهرش آدرینا بیچ چشم‌اندازی به دریای فیروزه‌ای اژه دارند. پس از صرف شام از ماکارونی خرچنگ و کلفتیکو بره آهسته پخته در اسکله The Muses، در امتداد جاده ای که ساحل را در آغوش گرفته است، به سمت کوکتل بار مرکوریوس در هوای آزاد یا آناتولی در بالای تپه برای اوزو و موسیقی زنده رباتیک قدم بزنید.

3.بلیز: کی کولکر

Belize: Caye Caulker

یک چراغ راهنمایی در این جزیره رنگارنگ و آرام وجود دارد – یک نوار زمینی پنج مایلی که به سختی 10 دقیقه از شهر بلیز فاصله دارد. فعالیت‌های آبی نام بازی در اینجا است: غواصی در میان کوسه‌های پرستار و ماهیان‌دار یا غواصی در غارهای زیر آبی Blue Hole. در بالای زمین، پای گوشت و کیک رام را که روزانه در Reina’s پخته می‌شود، یا خرچنگ کامل کبابی و مرغ تند  را در Dee N’ D’s امتحان کنید، یک مکان کباب‌پزی در کارائیب درست روی آب. در ضلع شرقی کای، ساحل کولیندا کاباناس دارای 14 سوئیت و کابانای رنگ‌آمیزی است که همگی دارای آشپزخانه و فضای بیرونی هستند که در میان نخل‌ها و درختان بادام قرار گرفته‌اند.

4.هند: جزیره هاولاک

India: Havelock Island

سواحل سفید استخوانی و آب کریستالی، جزیره هاولاک را شاید جذاب ترین جزیره در بین 500 جزیره و جزایر مرجانی در جزایر آندامان و نیکوبار هند تبدیل کرده است. برای روزها ، غواصی، قایق‌سواری با کف شیشه‌ای، و جنگل‌نوردی، کلبه‌ای در سکوی بسیار دوست‌داشتنی SeaShell Havelock در جزیره خود بسازید. نسیم اقیانوس و آشپزی در خانه در مرکز صحنه در Anju Coco، یک کلبه غذای دریایی کنار جاده و محل صرف صبحانه است. فضای دلپذیر و منوی 28 صفحه ای حداقل به یک بار مراجعه مجدد نیاز دارد.

5.نیکاراگوئه: جزیره جیکارو

Nicaragua: Jicaro Island

ممکن است با ورود به جزیره جیکارو ناهماهنگی شناختی را تجربه کنید. درختان نخل و سقف‌های کاهگلی، حتی یک آتشفشان سایه‌دار در دوردست وجود دارد، اما هوا هیچ‌کدام از رنگ‌های گرمسیری را که انتظار دارید ندارد، و هیچ موج یا سواحل پودری وجود ندارد. به این دلیل که جیکارو در دریاچه نیکاراگوئه (لاگو کوسیبولکا)، یک دریاچه آب شیرین در نزدیکی لبه غربی کشور واقع شده است. ده دقیقه با قایق از شهر استعماری گرانادا، این جزیره یک جریبی، خانه هفت خانه درختی لوکس، شیک با نماهای تخته‌دار و تخت‌های پشه‌بندی شده است که کاملاً از الوار نیکاراگوئه ساخته شده‌اند و از درختان در طوفان نجات یافته‌اند. غذا ارگانیک و محلی است، انرژی خورشیدی آب را گرم می‌کند و یک استخر بی‌نهایت آب شیرین برای بعدازظهرهای آرام وجود دارد. یک بعد از ظهر را به پیاده روی در اطراف جنگل ابر در دامنه های بالای آتشفشان مجاور، مومباچو بگذرانید.

6.سوئد: ساندون

Sweden: Sandön

دلیلی وجود دارد که استیگ لارسون و ویوکا استن، نویسندگان جنایی سوئدی، ساندون را به‌عنوان مکانی برای فیلم‌های هیجان‌انگیز خود انتخاب کردند: جزیره پوشیده از جنگلی از خزه‌ها و درختان کاج است، و مه سبک به‌طور مطمئنی سواحل بادگیر را پوشانده است. به هتل مدرن Sands یا اتاق خواب شیرین هشت اتاقه Missionshuset Bed & Breakfast هر دو در دهکده ساندون تنها در Sandhamn مراجعه کنید. در Sandhamns Värdshus، یک رستوران و میخانه تاریخی که در تمام طول سال باز است، با غذاهای کلاسیک سوئدی مانند شاه ماهی مرین شده خانگی و پیت ای پانا، یک هش سنتی با تخم مرغ سرخ شده و چغندر میل می‌کند. یک دوچرخه کوهستانی از Sandhamnsguiderna کرایه کنید و از طریق جنگل به سمت Trouville، بهترین بخش شنی ساندون، رکاب بزنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *