مهیج ترین شهربازی های دنیا

بدون شک یکی از هیجان انگیزترین سرگرمی‌ها برای کوچک و بزرگ، گشت و گذار در شهربازی است. در سرتاسر جهان به خصوص در شهر‌ها و کشور‌های توریستی شهربازی‌های بزرگ و هیجان انگیزی ساخته شده است. در اینجا به معرفی چند مورد از مهیج ترین شهربازی های دنیا می پردازیم.

1-بیگ شات-نوادا

Big Shot, Nevada

Big Shot یک برج سواری با نیروی پنوماتیک است. از نظر ارتفاع کلی از سطح زمین، زمانی بالاترین وسیله تفریحی جهان بود. این برج 160 فوتی (49 متری) در بالای عرشه 921 فوتی (281 متری) استراتوسفر در لاس وگاس، نوادا ساخته شده است.

2-پادشاهی اقیانوس چیملونگ-چین

Chimelong Ocean Kingdom

Chimelong Ocean Kingdom که در Zhuhai، چین قرار دارد، یک پارک موضوعی محبوب است که دارای طیف وسیعی از وسایل سواری است. به ترن هوایی طوطی بروید و ببینید آیا می توانید سومین ترن هوایی بلند دنیا را اداره کنید یا خیر.

3-فوروپ سامرلند-دانمارک

Fårup Sommerland

یکی دیگر از پارک های موضوعی محبوب دانمارک، Fårup Sommerland یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری اروپا است. با بیش از 60 سواری برای تجربه کردن، چیزهایی برای انجام دادن کم نخواهید داشت.

4-پلوسالند دی پان-بلژیک

Plopsaland De Panne

Plopsaland De Panne در نزدیکی سواحل بلژیک قرار دارد و طیف وسیعی از کارهای سرگرم کننده را برای انجام، از دیدن حیوانات گرفته تا سواری ارائه می دهد. سواری آنوبیس تنها در دو ثانیه به 90 کیلومتر می رسد.

5-تور استودیو برادران وارنر-لندن

Warner Bros. Studio Tour London

دنیای هری پاتر را در تور استودیو برادران وارنر در لندن کشف کنید. برای طرفداران هری پاتر که باید از آن بازدید کنند، رویدادها و جاذبه های مختلفی در طول سال وجود دارد که می توانند از آن لذت ببرند.

6-پارک کوهستانی فوجی-کیو

Fuji-Q Highland

Fuji-Q Highland در ژاپن واقع شده است و یک پارک موضوعی است که در نزدیکی کوه فوجی قرار دارد. در سال 1968 افتتاح شد و چندین ترن هوایی معروف مانند فوجیما با ارتفاع 259 فوت دارد.

7-لاروند-کانادا

La Ronde

یک پارک تفریحی در مونترال، کبک، La Ronde در ابتدا برای نمایشگاه جهانی سال 1967 ساخته شد. این پارک که اکنون توسط Six Flags اداره می شود، دومین پارک موضوعی بزرگ در کانادا است و دارای وسایل سواری و جاذبه های فراوانی است، از جمله Chaos، یک ترن هوایی هفت طبقه است.

8-پادشاهی مسحور شده

Enchanted Kingdom

یک زمان جادویی را در پادشاهی افسون شده در فیلیپین تجربه کنید. نمایش هایی برای لذت بردن، یک تئاتر تعاملی حرکتی 7 بعدی و ترن هوایی شگفت انگیز وجود دارد.

 

9-هرشی پارک-آمریکا

Hershey Park – Pennsylvania

هرشی پارک که در پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد، بیش از 100 سال قدمت دارد و در اصل برای کارمندان شرکت شکلات سازی هرشی ساخته شده است. این پارک برنده جوایز بیش از 70 وسیله سواری و جاذبه دارد که می توانید در آن غوطه ور شوید.

10-شش پرچم ماجراجویی بزرگ

Six Flags Great Adventure

از Six Flags بیشتر لذت ببرید، این بار در نیوجرسی، و به یک ماجراجویی عالی بروید. از جاذبه های محبوب می توان به Batman: The Ride، Cyborg Cyber ​​Spin و Skull Mountain اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *