نمایشگاه بین المللی مد – هفته مد دبی 2023 (فروردین 1402)

نمایشگاه مد دبی

هفته مد دبی از سال 2006 الی 2011 میلادی کار خود را شروع کرد و اولین نمایش مد در خلیج فارس بشمار می رفت و امسال نیز با گذشت چند سال با نمایش شیخ القماسی این نمایش هر ساله در دبی برگزار می شود . این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای هفته مد است که همراه با کشورهای نیویورک ، لندن و پاریس برگزار می شود. در نمایشگاه بسیاری از طراحان و نقاشان دنیا کار های خود را به نمایش می گذارند را می توانید از نزدیک ببینید .

اطلاعات نمایشگاه

  • تاریخ شروع : پنج شنبه 10 فروردين 30 March
  • تاریخ پایان : شنبه 12 فروردين 01 April 
  • کشور، شهر و محل برگزاری : آسیا – خاورمیانه – امارات متحده عربی – دبی – جاده شیخ زاید -مرکز تجارت جهانی دبی – نمایشگاه‌ بین‌المللی
    • Dubai World Trade Centre – Sheikh Zayed Road – Dubai – United Arab Emirates, Dubai, United Arab
  • سطح برگزاری : خارجی، بین المللی
  • نوع ورودی : آزاد و رایگان

توضیحات تکمیلی

نمایشگاه مد دبی Fashion Access نمایشگاهی جهانی از جدیدترین مجموعه‌های کیف، کفش، لوازم چرمی، وسایل مسافرتی،جدیدترین اکسسوری ها، پوشاک چرمی تولید شده توسط برندهای تولیدکنندگان تجهیزات با کیفیت (OEM) و تولیدکنندگان طرحهای با کیفیت (ODM) و همچنین برندهای مستقل است. خریداران بین‌المللی مد از متوسط تا پیشرفته، سالانه گرد هم می‌آیند تا چشم‌انداز آتی مد را بررسی و مدیریت کنند.

باتوجه به علاقه مردمان عرب به مد و خوش‌پوشی، انتظار می‌رود حضور طیف گسترده‌ای از طراحان حرفه‌ای را هم شاهد باشیم. Fashion Access تولیدکنندگانی را با قابلیت تولید و گواهینامه‌های عالی جمع‌آوری می‌کند تا کیف، کفش، کالاهای چرمی و لباس‌های چرمی شما را بسازند.

موضوعات نمایشگاه

انواع لباسهای چرمی ، اکسسوری ها ، لوازم سفر و انواع کیف و کفش

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نمایشگاه های بین المللی ،جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی ( تور کیش ، مشهد و …. ) و تور های خارجی ( تور باکو ویژه نوروز ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *