همه چیز درباره ی دیزنی لند فلوریدا

دیزنی لند ، فلوریدا

دیزنی لند به ۶ سرزمین مجزا تقسیم می شود که در مرکز آن مهمترین بخش پارک، یعنی قصر سیندرلا قرار گرفته است. یک مسیر قطار در این پارک طراحی شده که ترن آن توسط اسب کشیده می شود و از مین استریت، فرانتیر لاین و فانتازی لند می گذرد.

شش سرزمین متشکل از خیابان اصلی ، ایالات متحده ، Tomorrowland ، Fantasyland ، Frontierland ، میدان آزادی و Adventureland است.

هر سرزمین با عنوان مناسب خود مضمون دارد و حفظ این موضوع در عملیات پارک از اهمیت بالاتری برخوردار است. شبکه گسترده ای از تونل های زیرزمینی (Utilidors) تمام بخشهای پادشاهی جادویی را به هم متصل می کند.

اگرچه تم هایی که در این پارک  وجود دارد حتی از دیزنی لندکالفرنیا و دیزنی لند توکیو نیز گسترده تر و کامل تر است اما؛ درواقع والت دیزنی ورلد فلوریدا بیشتر شهرت خود را از مجیک کینگدام یا قلمرو پادشاهی سحر و جادو و قلعه سیندرلا می گیرد و به خاطر وجود این تم ها بوده که دیگر بخش هایش هم مورد توجه قرار گرفته است

مجیک کینگدام یکی از ۴ پارک موضوعی می باشد که در بی لیک فلوریدا ساخته شده است. این پارک در اول اکتبر ۱۹۷۱ توسط شرکت WED طراحی و ساخته شد و جاذبه ها و ظاهر آن بسیار شبیه دیزنی لند کالیفرنیا می باشد. این پارک در سال ۲۰۱۳ برای پنجمین سال متوالی با ۱۸ میلیون بازدید کننده، پر بازدید ترین پارک موضوعی دنیا شد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *