لند اف لجندز آنتالیا-land of legends antalya

land of legends- لند اف لجندز (سرزمین افسانه ها ) یک پارک تفریحی بزرگ است که در نزدیکی بلک، حدود 1 کیلومتر دورتر از ساحل واقع شده است. این محبوب ترین پارک موضوعی در کل منطقه آنتالیا است و سالانه نزدیک به 2 میلیون نفر را از سراسر جهان جذب می کند. این پارک خانوادگی قطعا مکانی است که در آنتالیا نباید از دست داد.

درباره پارک

این اقامتگاه  که دیزنی لند آنتالیا نیز نامیده می شود. فضای فوق العاده ای برای رها کردن محدودیت ها و فعال کردن تخیل کودکان و والدینشان ارائه می دهد.

سرزمین افسانه ها با جاذبه های متعددش از جمله قلعه افسانه ای، پارک آبی بزرگ و پارک ماجراجویی هیجان انگیز، مکانی عالی برای تجربه لحظات سرگرم کننده است.

این تسهیلات فقط یک جاذبه روزانه نیست، بلکه یک تجربه کامل است که می توانید چند روز از سفر خود را در آن سپری کنید. در واقع شما و خانواده تان می توانید چند شب در هتل کینگدام که مستقیما در پارک قرار دارد اقامت کنید و از تعطیلات مفرح و فراموش نشدنی لذت ببرید.

در تم پارک، جایی که آدرنالین بی وقفه و هیجان بالا در انتظار شماست. می توانید با Hyper Coaster ارتفاع 62 متری آسمان را لمس کنید و ماجراجویی را تجربه کنید که در آن پس از صعود به ارتفاع 43 متری با Typhoon Coaster با آب روبرو خواهید شد. با بیش از 40 سرسره آبی و بیش از 20 واحد سرگرمی، معنای سرگرمی افسانه ای هر لحظه در تم پارک تغییر می کند. شما هر لحظه با یک تجربه افسانه ای جدید در سرزمین افسانه ها، آدرس افسانه ای سرگرمی، آدرنالین و هیجان روبرو می شوید. افسانه خود را در سرزمین افسانه‌ها با نمایش‌ها و رویدادهای منحصربه‌فردش که برای افراد در هر سنی جذاب است، کشف کنید.

هتل لند اف لجندز

لند اف لجندز توسط گروه هتل های ریکسوس اداره می شود، بنابراین تمام مهمانانی که در هر یک از هتل های ریکسوس اقامت می کنند به طور خودکار به پارک تفریحی رایگان دسترسی دارند.

 در این هتل اتاق های مدرن و راحت به طرز تخیلی تزئین شده و بر روی دنیای کودکان متمرکز شده است. این مفهوم در سراسر استراحتگاه ادامه دارد، در همه جا شما الهام بخش افسانه ها و افسانه ها را خواهید دید. حتی راهروهای هتل نیز مانند افسانه ها طراحی شده اند. هر اتاق دارای یک ایستگاه بازی رایگان با بازی های مختلف است. بازی ها از طریق بیمر که به ایستگاه پخش متصل است، انجام می شود. در سرتاسر هتل، بازی‌های رایگان در همه جا وجود دارد، مانند بازی‌های آرکید و خیلی چیزهای دیگر.

ریزورت لند اف لجندز کینگدام با اختلاف بسیار زیاد محبوب ترین استراحتگاه در کل منطقه آنتالیا است که هر ساله میزبان بیش از یک میلیون بازدید کننده و خانواده هایشان است. این استراحتگاه چیزی بیش از تخت خواب ارائه می دهد. این یک تجربه واقعا سرگرم کننده و منحصر به فرد است که در آن می توانید نگرانی های خود را در طول اقامت خود بیرون بگذارید.

پارک آبی، دلفین ها و سرسره های سرزمین افسانه ها

این پارک آبی بزرگ در مجموع دارای 55 سرسره است و سرگرمی را برای افراد مسن و همچنین جوانان ارائه می دهد. موشک فضایی شما را با شانس تبدیل شدن به یک “فضانورد آبی” مجذوب می کند. برای کسانی که کمی هیجان را ترجیح می دهند، سرسره ملایم تری وجود دارد، یا شاید بخواهید با تمام خانواده در شناور خانواده سوار قایق شوید؟

در مجیکون مخروطی که در آب می‌چرخید، Tower Falls شما را با سر به استخر فرو می‌برد، Rafting Rapids شما را در جزر و مد کف می‌چرخاند، استخر Infinity شیشه‌ای شما را به شنا در آب دریا دعوت می‌کند، و Float Roader شما را به موج‌سواری روی یک موج جامد دعوت می‌کند.

شاید دوست داشته باشید با دلفین ها شنا کنید، مربیان اطلاعاتی در مورد زندگی دلفین ها و نحوه مراقبت از آنها در پارک ارائه می دهند. کسانی که می خواهند شرکت کنند باید حداقل 8 سال سن داشته باشند و شنا بلد باشند.

بخش های مختلف پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

  • sun : این تفریح برای افرادی است که علاقه به بازی در استخرهای کم عمق و زیر تابش مستقیم نور خورشید دارند.
  • Dancing waters: آب‌های رقصان همان‌طور که از اسمش پیداست، یک تفریح مهیج زیر آبشاری رقصان می‌باشد.
  • Spray Action: در این بخش، می‌توانید آدرنالین بالا را در یک آب بازی با فشار بالا تجربه کنید.
  • Lazy Floats : کودکانی که دارای قد بالای ۱۰ سانتیمترمی‌باشند، می‌تواند با تیوپ‌های بادی این بخش، لذت و هیجان را تجربه نمایند.
  • Magicone : این بخش دارای سرسره‌های اسرار آمیزی است که می‌توانند به سرعت آدرنالین شما را بالا ببرند.
  • Abyss : سرسرهٔ پرتابی بهترین نام برای این بازی می‌باشد، زیرا زمانی که شما در یک سرسره با محیطی کاملاً تاریک در حال سر خوردن هستید، ناگهان به درون استخری بزرگ پرتاب خواهید شد.
  • Turbulence : بهتر است این سرسره را به صورت دو نفره تجربه کنید و در کنار یکدیگر آدرنالین بالا را احساس نمایید.
  • Wild River: بازی رودخانه خشمگین از شما با آدرنالین بالا پذیرایی می‌کند!

پارک موضوعی land of legends

بیش از 30 سواری در پارک موضوعی وجود دارد ، در Hyper Coaster شما 62 متر به هوا می روید، به اندازه ای نزدیک که می توانید آسمان را لمس کنید. از طرف دیگر، Typhoon Coaster شما را از ارتفاع 43 متری به داخل آب می برد، در حالی که Sky Fighter شما را برای چند دقیقه در هوا نگه می دارد. کسانی که می خواهند کمی آرام تر تجربه کنند، با چرخ فلک زنجیره ای هیجان زده خواهند شد. همچنین تم پارک یک سینمای 5 بعدی است ، یک رودخانه ، استخر و تونل وحشت آبی نیز دارد.

اطلاعات تکمیلی پارک

لازم به ذکر است که در مجموعه این پارک، امکانات متنوع و بسیاری برای رفاه بازدید‌کنندگان قرار گرفته است ، در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد واقع در این مجموعه از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ لذت ببرید ، همچنین اطلاعات، سرویس بهداشتی، پارکینگ، دسترسی به اینترنت، فودکورت، رختکن، آلاچیق موبایل، کفش راحتی، عینک و کلاه آفتابی، کوله پشتی و آب آشامیدنی و …..از جمله امکانات این پارک است.

خیابان خرید The Land of Legends در ۴۰ متری، شعبه بزرگ ال سی وای کی کی در ۴۰۰ متری و پمپ بنزین در ۲۰۰ متری پارک تفریحی لند آو لجندز آنتالیا قرار گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *