فهرست لوکس ترین هتل های کیش در یک نگاه!

اگر جز افرادی هستید که علاقمند به سفر بوده و به دنبال کسب تجربه های جدید هستید احتمالا بهترین هتل های شهر مقصد را بررسی میکنید تا اقامتی با کیفیت داشته باشید.پیدا کردن بهترین هتل های کیش برای مسافرها همواره کاری  راحت بوده است. زیرا  زیر ساخت گردشگری و هتل ها در این دو دهه اخیر در جزیره کیش بسیار پیشرفت کرده است و شما به راحتی می توانید در سفرتان به کیش بهترین هتل ها را برای خودتان رزرو کنید.

در زیر لیستی از بهترین و لوکس ترین هتل های کیش قرار داده شده است که شما می توانید با توجه به بودجه خود هر کدام از آن ها را انتخاب نمایید.

1.هتل ترنج کیش

2.هتل داریوش

3.هتل مارینا کیش

4.هتل شایان

5.هتل پارمیس

هتل ترنج کیش

هتل ترنج یکی از منحصر‌به‌فردترین هتل‌های پنج‌ستاره کشور است ، این هتل در دو فاز دریایی و ساحلی طراحی شده‌است.

فاز دریایی بر روی آب قرار گرفته و فاز ساحلی در دست احداث بوده و هنوز تکمیل نشده‌است.

وقعیت مکانی خاص و طراحی متفاوت هتل موجب شده چشم‌اندازهایی فوق‌العاده‌ای از طلوع و غروب خورشید، امواج و ساحل دریا را به نمایش بگذارد. اگر خواهان اقامتی رویایی و توام با آرامش در جزیره کیش هستید، هتل دریایی ترنج همان مکان ایده‌آل شماست.

هتل در مجموع دارای 100 واحد اقامتی است که روی اسکله چوبی دریا ساخته شده‌است. ویژگی منحصربه‌فرد واحدهای اقامتی این هتل کف شیشه‌ای آن‌هاست. میهمانان می‌توانند از داخل اتاق خود عمق دریا، مرجان‌های دریایی و حرکت دسته‌جمعی ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها را تماشا کنند.

به‌علاوه همه از بالکن اختصاصی برخوردار هستند. تماشای زیبایی دریای بیکران و غروب خورشید از این بالکن‎ها لذت اقامت در این هتل را دوچندان می‌کند.

هتل ترنج امکانات پذیرایی متنوعی برای میهمانان خود تدارک دیده است. رستوران‌های «خورشید» و «گلف» روی دریا ساخته شده‌اند و مانند اتاق‌ها از کف شیشه‌ای برخوردارند.

از مزایای هتل می‌توان به امکان دوچرخه‌سواری و زمین والیبال ساحلی اشاره کرد. تسهیلات ورزشی و آبی هم از دیگر ویژگی‌های این هتل به شمار می‌رود.با استفاده از سالن بدنسازی ، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ ،بیلیارد، فوتبال‌دستی و‌ ایرهاکی هم لحظات شاد و مفرحی را تجربه خواهید کرد.

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید، در شمال شرق این جزیره قرار دارد. به همین دلیل این هتل به خودی خود، یکی از جاذبه های توریستی جزیره کیش به حساب می آید. همچنین دیگر جاهای دیدنی کیش هم از این هتل به راحتی قابل دسترسی است.

این هتل، یکی از مدرن ترین و مجهز ترین هتل های کیش است. چشم انداز زیبای هتل هم از دیگر مزایای آن است. سواحل خلیج فارس به راحتی از داخل این هتل قابل مشاهده است. اقامت هتل داریوش کیش می تواند خاطره ای به یاد ماندنی و متفاوت برای میهمانان باشد.

هتل داریوش ، امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که لحظاتی مفرح را برای میهمانانش فراهم می کند. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر روباز و اختصاصی اشاره کرد، همچنین چندین زمین ورزشی در محوطه هتل تعبیه‌شده‌اند.

برای بازدید نیز می‌توانید به باغ پرندگان یا کشتی تفریحی رفته و از ورزش‌های آبی بهره‌مند شوید. اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه نیز در هتل داریوش واقع‌شده است که از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این آکواریوم عازم جزیره کیش می‌شوند.

زمین اختصاصی برای پینت بال و تنیس، سالن بدن‌سازی، غواصی اختصاصی و قایق‌سواری در دریاچه جزو سایر سرگرمی‌های هتل داریوش هستند.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش تنها مارینای ایران است که در فضایی منحصربه‌فرد و زیبا در بهترین نقطه جزیره زیبای کیش قرار دارد. این هتل در سال 1390 به بهره‌برداری رسید و هتلی پنج ستاره است که محیطی جذاب با آب‌نماهای دیدنی و طبیعتی متفاوت دارد، از این رو به آن هتل مارینا پارک کیش نیز می‌گویند.

مسافران با رزرو و اقامت در هتل مارینا پارک کیش می‌توانند از فضاهای بکر و چشم‌نواز مجموعه، دکور زیبای محوطه هتل با آب‌نما‌های زیبا و وجود انواع گیاهان تزئینی و طبیعی، معماری خاص هتل به همراه تجهیزات مدرن نهایت لذت را ببرند.

هتل مارینا پارک کیش دارای 190 اتاق با نمای بی‌نظیر است که در دو طبقه پراکنده شده است. هزینه رزرو هتل مارینا پارک کیش با توجه به سطح امکانات رفاهی لوکس آن، بسیار بالا است و اقامت در این هتل می‌تواند تعریف جدیدی از لذت سفر را در ذهن مسافر تداعی کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل داشتن ساحل اختصاصی می‌باشد که انواع مختلف تفریحات آبی برای مسافران همچون پاراسل، جت اسکی، قایق سواری و … در آن تدارک دیده شده است.

موقعیت مکانی و دسترسی خوب هتل مارینا پارک کیش به مناطق مختلف جزیره از جمله پارک مرجان، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها از نقاط قوت دیگر این هتل است.

Photo

هتل شایان کیش

هتل شایان از هتل‌های قدیمی و اصیل جزیره کیش بوده و در میدان ساحل قرار دارد. این هتل  از مجموعه هتل‌های پارس به‌شمار می‌رود و با تعداد 193 اتاق و سوئیت در بنای شش طبقه‌ای خود، به پذیرایی از مسافران می‌پردازد.

امکانات تفریحی متنوعی هم در هتل و هم در اطراف آن قرار گرفته است. فضای سبز و محوطه زیبا و دنج هتل، و همچنین نزدیکی به ساحل خلیج فارس، از مزایای اصلی اقامت در هتل شایان به‌شمار می‌روند.
ویژگی برجسته هتل شایان نزدیکی به دریا و اسکله تفریحی است. هرزمان که اراده کنید با صرف کمترین زمان می‌توانید در ساحل زیبای خلیج فارس قدم بزنید و از تماشای امواج دریا لذت ببرید.
ازجمله امکانات هتل می‌توان به سالن کنفرانس و سالن آمفی‌تئاتر اشاره کرد که با برخورداری از امکانات و تجهیزات مدرن آماده برگزاری انواع جلسات و نشست‌ها، کنفرانس‌ها و دیگر مراسم است.
این هتل همچنین برای پرکردن اوقات فراغت میهمانان امکانات متنوعی در نظر گرفته است. در سالن بیلیارد، اسنوکر و تنیس رومیزی می‌توانید اوقات خوشی را در کنار هم‌سفران خود تجربه کنید. امکان کرایه دوچرخه هم در این هتل فراهم است.دسترسی به اینترنت، پارکینگ سرپوشیده، تور گردشگری و ترنسفر استقبال از فرودگاه از دیگر خدماتی است که در این هتل به میهمانان عرضه می‌شود.

هتل پارمیس کیش

هتل پنج ستاره بین المللی پارمیس یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین هتل های جزیره می باشد که به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید و تفریحی در موقعیت ویژه ای قرار دارد.
شما در هتل پارمیس می‌توانید انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را در رستوران‌های سنتی و رستوران خانه اسپاگتی امتحان کنید و اتومبیل‌های روز دنیا را سوار شوید و از امکانات  استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد و …. بهرهمند شوید.
همچنین خدمات رایگان هتل شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سرو آب معدنی و میوه، استخر، سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *