معروف ترین و بهترین پارک آبی های ترکیه

رفتن به پارک‌های آبی ترکیه همیشه جزء تفریحات لذت‌بخش و پرطرفدار گردشگران بوده است و بدون شک هیجان وصف‌ناپذیر سر خوردن بر روی سرسره‌های عظیم و سپس پرتاب شدن به داخل استخرهایی با آب‌های خنک جزء فراموش ‌نشدنی‌ترین لحظات سفر به ترکیه خواهد بود. امّا از کجا بدانیم بهترین پارک آبی ترکیه کدام است؟ اگر قصد دارید با بهترین پارک های آبی ترکیه آشنا شوید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 پارک آبی آکوا آنتالیا | Aqua Park

پارک آبی آکوا به عنوان بزرگترین پارک آبی ترکیه همواره مورد استقبال گردشگران قرار دارد. امکانات بی نظیری که در این پارک مشاهده می ‌شود نسبت به سایر پارک های آبی ترکیه این پارک را متمایز کرده است.

در این مجموعه آبی از بهترین تجهیزات روز دنیا استفاده می‌شود و امکانات مختلفی مانند کلاب‌های گوناگون، کافی‌شاپ با امکان سرو انواع دسرها، اینترنت پرسرعت رایگان، استخرهای متعدد مناسب برای همه سنین، ساحل اختصاصی، استخر موزیکال، استخر VIP، برگزاری مسابقات، دلفیناریوم، پارکینگ رایگان و سرسره‌های پیچ‌درپیچ با شیب‌های مختلف برای همه سنین وجود دارد.

پارک های آبی آنتالیا

 پارک آبی کلاب دلفین استانبول (Aqua Club Dolphin Istanbul)

حتی فکر سرخوردن از آبشارهای بلند در دل آسمان و افتادن در دل استخر آدم را به هیجان می‌آورد، چه برسد به تجربه واقعی این خوشی‌ها. اگر با کودکان‌تان به این پارک آبی سفر می‌کنید، احتمالا یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین خاطرات کودکی‌اش را برایش رقم می‌زنید.

پارک آبی دلفین استانبول بزرگ‌ترین پارک آبی استانبول است که با توجه به شرایط آب و هوایی این شهر و البته به دلیل روباز بودنش، تنها تابستان‌ها فعالیت می‌کند. این پارک نسبتا بزرگ از چند استخر بزرگ شنا، چندین سرسره و تونل آبی و انواع و اقسام بازی‌های آبی دیگر تشکیل شده است. البته امکانات دیگری نظیر رستوران و کافه هم در پارک آبی دلفین وجود دارد و محوطه پارک به دلیل پوشش گیاهی و دکوراسیون خاص، از جذابیت بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است که ، این پارک آبی استخر ویژه دلفین‌ هم دارد. در این قسمت از پارک می‌توانید اجرای نمایشی دلفین‌ها و شیرهای دریایی را ببینید و با آن‌ها عکس‌های یادگاری بگیرید.

پارک آبی لند آف لجندز |Land of Legends

این مجموعه وسیع، ۴۳ سرسره مختلف دارد که هرکدام با طرح، رنگ و نوع خاصی طراحی شده‌اند. علاوه‌ بر سرسره در مجموعه آبی لند آف لجندز، استخر موج، استخر تفریحات آبی، برج آبشار، تونل شیرجه، سفر دریایی با تیوپ، جکوزی، شناور تنبل، استخر توپ و موج، رودخانه وحشی و استخر کودکان وجود دارد.

درصورتی‌که جز علاقه‌‍مندان به تماشای دنیای زیرآبید، پیشنهاد می‌کنیم که این پارک آبی را انتخاب کنید، زیرا می‌توانید علاوه‌ بر انجام تفریح‌ها مختلف آبی، دنیای رنگارگ زیر آب را هم مشاهده کنید. چند نمونه نهنگ سفید در لند آف لجندز نگهداری می‌شوند و شما با رفتن به آن، این فرصت را پیدا خواهید کرد که این موجود کمیاب را مشاهده کنید.

 پارک آبی آدالند در کوش آداسی

پارک آبی آدالند یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پارک‌های آبی اروپایی به حساب می‌آید که در سواحل غربی کوش آداسی (جزیره پرنده) واقع شده است. این پارک بازی‌های آبی متنوعی نظیر سرسره‌های آبی غول پیکر، استخرهای کم عمق برای بازی کودکان، استخر موج سواری، یک رود خروشان مصنوعی برای رفتینگ ، مسیر آبی آرام برای قایق سواری، سرسره‌های کوچک برای کودکان و… را در خود جای داده است. از دیگر امکانات پارک آبی آدالند نیز می‌توان به فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها اشاره کرد که بخش ایده‌آلی برای تفریحات یک روزه به شمار می‌رود.

پارک آبی آدالند در کوش آداسی

پارک آبی بدروم |Bodrum Aquapark

پارک آبی بدروم به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه در زمینی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع احداث شده است. این پارک از قدیمی ترین پارک های آبی ترکیه محسوب می شود. دارا بودن انواع تجهیزات مدرن، سرسره های بزرگ، سرسره های مارپیچ، شهربازی و همچنین انواع کافه رستوران و مراکز خرید یک گزینه ایده‌آل برای گردش و تفریح خواهد بود. پارک آبی بدروم با دارا بودن ۲۳ سرسره و همچنین رودخانه خروشان و سرعتی یک فضای هیجان انگیز برای شما رقم می ‌زند.

یکی دیگر از ویژگی ‌های این پارک بهره مندی از استخر با عمق های مختلف خواهد بود. شما می توانید کودکان خود را بدون دغدغه و با اطمینان خاطر درون استخر انداخته و مشغول تماشای آن ها شوید.

پارک آبی بدروم (Bodrum Aquapark)

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *