بهترین هتل های دنیا چه هتل هایی هستند و چه امکاناتی دارند!

هر ساله برای نظرسنجی بهترین جوایز جهان، از خوانندگان می‌خواهد تجربیات سفر در سراسر جهان را ارزیابی کنند و نظرات خود را در مورد برترین هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، شهرها، جزایر و … به اشتراک بگذارند.

در این مطلب به معرفی5 مورد از بهترین هتل های جهان بر اساس نظرسنجی های انجام شده می پردازیم.

1.La Mamounia-هتل لا مامونیا مراکش

این هتل مجلل که در یک ملک سلطنتی سابق متعلق به قرن دوازدهم قرار دارد،۱۴ دقیقه پیاده تا میدان پرجنب‌وجوش جماع الفنا و 6 دقیقه پیاده تا مسجد کوتوبیا فاصله دارد.

اتاق‌های شیک هتل دارای Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه‌تخت و سوئیت‌ها دارای تراس یا بالکن هستند همچنین سوئیت های ارتقا یافته دارای اتاق نشیمن مجزا و ویلاهای 3 خوابه دارای آشپزخانه، پاسیو و استخر خصوصی هستند.

هتل شامل رستوران‌های ایتالیایی و فرانسوی، و غذاخوری در کنار استخر روباز است. امکانات دیگرهتل عبارتند از ۵ بار شیک، اسپای مجلل، و باشگاه ورزشی، به‌علاوه باغ‌های زیبا.

همچنین در جای‌جای هتل می‌توان درخت‌های نخل، باغ، فضای سبز و آب‌نماهایی را دید که با دقت و سلیقه طراحی شده‌اند و جلوهٔ بسیار زیبایی به آن بخشیده‌اند.

   

2. Waldorf Astoria Shanghai on the Bund-هتل والدورف آستوریا آن د باند

این هتل در دو ساختمان در کلاب شانگهای بازسازی شده ادای احترامی باشکوه به گذشته پرطرفدار اروپایی شانگهای است (کلوپ بازسازی شده عاشقانه شانگهای که در سال 1911 ساخته شد، با سبک و معماری نئوکلاسیک خود، به یک برج مدرن در پشت متصل می شود )هتل دارای 252 اتاق و سوئیت است علاوه بر سوئیت‌های مجلل به‌سبک استعماری (تخت‌های پوستری، کمد دیواری، وان پنجه‌ای)، ساختمان قدیمی که اکنون «باشگاه والدورف آستوریا» نامیده می‌شود، دارای باری به طول ۱۱۰ فوت با چشم‌انداز باند است.

هتل شامل  غذاخوری‌های عالی، پلهامز Waldorf Astoria که غذاهای مدرن فرانسوی ارائه می‌دهد ، Wei Jing Ge که اشتهای شما را برای غذاهای چینی منطقه‌ای فراهم می‌کند و یک Long Bar است که دارای مناظر وسیع از رودخانه و منوی نوشیدنی گسترده است. 

استخر سرپوشیده،درمان های ترمیمی در اسپا ، سالن آرام کتابخانهچند نمونه امکانات این هتل میباشد این ملک کنار آب فقط 5 دقیقه با ماشین تا جاده نانجینگ یا باغ یو و 10 دقیقه با ماشین تا میدان مردم فاصله دارد

    Gallery image of this property

3.Raffles Istanbul-هتل رافلز استانبول

هتل رافلز استانبول بر فراز تنگه بسفر در تقاطع بهترین اتصالات استانبول قرار دارد و برای تجربه این مکان بی‌زمان، در مرکز زورلو واقع شده است – جایی که مد بالا، عملکرد و هنر در کنار هم قرار دارند.

هر واحد رافلز استانبول دارای بالکن، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای است. فضای ناهار خوری با کتری برقی، دستگاه قهوه ساز نیز دارد. همچنین اتاق ها دارای امکانات اضافی شامل آی پد، مینی بار و سی دی پلیر است.

رستوران Rocca غذاهای مدیترانه ای با تأثیر ترکی و بوفه غذاهای سراسر جهان را سرو می کند. رستوران Isokyo غذاهای آسیایی را با تجربه غذاخوری اجتماعی استثنایی و خلاقانه سرو می کند. Long Bar پذیرای مهمانان و افراد محلی برای نوشیدنی، لقمه های سبک و گفتگو است.

میهمانان می توانند از ماساژ آرامش بخش رافلز اسپا لذت ببرند. اسپا مجهز به استخر سرپوشیده، سونا، اتاق بخار و حمام ترکی است.

4.Badrutt’s Palace Hotel-بادروتت’س پالاس هتل 

این بنای نمادین که دارای محیطی بکر در سواحل دریاچه لوسرن و مناظر خیره کننده از کوه های آلپ سوئیس است که از سال 1906 در قلب سوئیس می درخشد. پس از بازسازی گسترده در 24 سپتامبر به عنوان کاخ شرقی ماندارین، لوزرن بازگشایی شد. این هتل شیک قرار است عصری از ظرافت معاصر و خدمات افسانه ای را آغاز کند. منحصر به فرد ترین مکان لوسرن با 136 اتاق و سوئیت با طراحی عالی، طیف وسیعی از تجربه های غذاخوری، پناهگاه جامع اسپا و اتاق های عملی شیک است.

   

5.Hotel SP34 هتل اس پی 34

این ملک 118 اتاقه در محله لاتین دانمارک واقع شده و از سه خانه شهری تشکیل شده است. هتل SP34 یک زمین بازی برای افراد خلاقی که میل به تجملات آرام دارند، آنقدر محرک اجتماعی ارائه می دهد که هرگز مجبور نیستید آن را ترک کنید تا اوقات خوبی را پیدا کنید. اتاق‌های مهمان از اقامتگاه‌های انفرادی دنج و دونفره‌های جادار تا سوئیت‌های پنت‌هاوس سقفی را شامل می‌شود که همگی با استعداد نوردیک طراحی شده‌اند. در بار لابی به‌طور منظم غذاهای بندری، و همچنین تراس روی پشت‌بام، سینمای خصوصی، و کنسرت‌ها و دی‌جی‌های رایگان جمعه‌شب‌ها برگزار می‌شود.

Gallery image of this property  Gallery image of this property

برای دریافت اطلاعات بیشتر از هتل های سراسر جهان با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *