معرفی بهترین تفریحات دبی در تابستان

سفر به دبی در تابستان با تجربه گرمای شدید و داغ همراه است. اما سفر تابستانی به دبی می‌تواند بسیار ارزانتر از هر زمان دیگری باشد.

به لطف تعداد زیاد تفریحات سرپوشیده مجهز به سیستم‌های خنک‌کننده، مراکز خرید بزرگ و متنوع و تفریحات شلوغ و محبوب شبانه، دبی هیچ‌وقت از مسافر خالی نمی‌شود؛ حتی در اوج گرمای خرماپزان!

حالا که اوج تابستان نزدیک است و باید تفریحات سرپوشیده در دبی را جایگزین فضای باز کرد، ما نیز برایتان فهرست فعالیت‌هایی را تهیه کردیم که در برای فصل گرما مناسب‌اند.

بازی‌های آبی دبی

استخر دیپ دایو دبی

شاید برایتان جالب باشد که در عمیق‌ترین استخر جهان که در رکوردهای گینس هم ثبت شده، غواصی کنید. استخری با عمق 60 متری که زیر آب، شهری متروکه با خیابان‌ها و خانه‌ها و … می‌بینید. اگر به غواصی علاقه دارید، این تجربه را از دست ندهید.

استخر دیپ دایو ، جاذبه‌ی توریستی جدید ند الشبا با عمق به اندازه‌ی یازده زرافه رکورد گینس عمیق ترین استخر جهان را شکست. با شیرجه زدن در این استخر می‌توانید از شهر غرق‌شده‌، آپارتمان، کتابخانه، انواع بازی‌ها و حتی یک ماشین مخصوص زیر‌آب دیدن کنید. ورود به این استخر برای افراد ده سال به بالا ممکن است.

پارک آبی Aquaventure

پارک آبی آکواونچر دبی یا پارک آبی آتلانتیس دبی در کنار هتل آتلانتیس واقع شده است. این پارک آبی نیز یکی از پارک های آبی پرطرفدار در دبی است که لحظات بسیار شادی را برای شما به ارمغان می آورد. در این پارک آبی چیزهای زیادی برای دیدن و تجربه کردن وجود دارد، از سرسره ها و جاذبه های جدید هیجان انگیز گرفته تا تماشای حیوانات دریایی، همگی از تجربیاتی است که در این پارک خواهید داشت.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی هم از دیگر جاذبه‌های محبوب دبی است. فرقی نمی‌کند چند سالتان است، با سوار شدن در قایق‌های این پارک، می‌توانید از منظره برج‌العرب لذت ببرید. این پارک یک امکان ویژه بانوان همراه با کودکانشان فراهم کرده تا در شب‌های زنانه از تفریحات پارک لذت ببرند. در رودخانه پارک می‌توانید شنا کنید و کودکان از بیش از 100 بازی در پارک لذت ببرند.

اکواریوم دبی

آکواریوم دبی با بیش از ۱۴۰ گونه دریایی مکانی محبوب هم برای افراد مقیم دبی و هم گردشگران به شمار می‌رود. مخزن ده میلیون لیتری آن بیش از چهارصد کوسه و سفره‌ماهی و همچنین گونه‌های دریایی خاص دیگر است. در آکواریوم  می‌توان رویارویی نزدیک با حیوانات، غذا دادن و حتی شنا کردن در کنار آن‌ها را تجربه کرد.

تور سافاری

تور سافاری یکی دیگر از تفریحات تابستانی است که در دبی می‌توانید تجربه کنید. از جمله تجربیات لذت بخشی که در تور سافاری می‌توانید تجربه کنید آفرود در شن‌های داغ بیابان‌های این شهر است.

همچنین خیلی از افراد تور سافاری را در شب‌ها امتحان می‌کنند و شب خود را در بیابان می‌گذرانند.

شترسواری و یا عکاسی با شترها یکی دیگر از تفریحاتی است که در سافاری دبی می‌توانید تجربه کنید.

البته هنوز تمام نشده است، اجرای رقص عربی همراه با موسیقی هم یکی دیگر از تفریحات و سرگرمی‌هایی است که در سافاری  صورت می‌گیرد.

اسکی سرپوشیده

در گرمای طاقت‌فرسای دبی جایی است که شما را می‌برد وسط سرمای زمستان، جایی با دمای 1 یا 2 سانتیگراد که می‌توانید با پنگوئن‌ها دمخور شوید و اسکی کنید! وارد فضایی از برف و یخ می‌شوید که سه قسمت دارد: سراشینی یخی، پارک برفی و قسمت پنگوئن‌ها. قطعا این مکان جایی است که باید در سفر تابستانی به دبی بروید.

در پیست یخ دبی، می‌توانید همراه با کلاس‌های همگانی روزانه سر خوردن و چرخیدن روی یخ را یاد بگیرید. کلاس‌های خصوصی نیز برای افراد بالای چهار سال دایر می‌شود

 ترن هوایی دبی هیلز مال

ترن هوایی سرپوشیده‌ی استورم با صعودها و سقوط‌ها‌ی هیجان‌انگیز تجربه‌ای منحصربه‌فرد است. این ترن هوایی داوطلبان نترس را تا بالای منظره‌ی دبی می‌برد و بعد در دل دنیایی طوفانی و حماسی پر از تصاویر واقعی و جلوه‌های ویژه رها می‌کند. توجه داشته باشید که تنها افراد و کودکان بالای ۱.۳۰ متر می‌توانند سوار ترن استورم کوستر شوند.

اسکای دایو

اسکای دایو را می‌توان در لیست یکی از هیجان‌انگیزترین و مهیج‌ترین تفریحات دبی قرارداد. اسکای دایو درواقع یک‌جور سقوط آزاد از آسمان است. این ورزش به این صورت انجام می‌شود که با هواپیما یا یک هلی‌کوپتر به سمت ارتفاعات می‌روید و با یک چتر مخصوص از ارتفاع به سمت پایین می‌پرید و چتر نجات در نزدیکی زمین به‌صورت خودکار باز می‌شود و به‌وسیله آن فرود می‌آیید.

کشتی کروز

یکی از تفریحات تابستانی محبوب در دبی که اکثر گردشگران از آن استقبال می‌کنند، کشتی تفریحی کروز  است، با وجود گران‌بودن نرخ ورودی و بلیت آن، همچنان در لیست محبوب‌ترین تفریحات تابستانی دبی قرار دارد. در این کشتی می‌توانید انواع موسیقی زنده، نوشیدنی و غذاهای خوشمزه و تجربیات جدید و جالبی را تجربه کنید و حتی شاید ممکن است که تجربه کشتی‌های کروز یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های سفرتان به دبی را برای شما بسازد.

جزئیات خدمات این کشتی، شام و نوشیدنی رایگان در کنار موسیقی زنده است و مدت برنامه اکثرشان هم 3 ساعت می‌باشد.

گرین پلنت / جنگل های استوایی دبی

نمی‌توان مسحور این جنگل استوایی با بیش از ۳ هزار گونه گیاهی و جانوری نشد. چیزهایی از جمله آکواریوم ماهی‌ پیرانا، تنبل درختی و انواع پرندگان را می‌توانید در گرین پلنت مشاهده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو  ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *